viernes, 31 de octubre de 2008

LA (TRI)CANCIÓN DEL DÍA


NO MORE LIES
"Stone, noise, broken glasses"
"Paper & gas 4000 rpm"
"Glowing dances"
extraídas de ][ (2002)

Tres canciones: la de ayer, la de hoy y una tercera de regalo. Tres hostias como tres panes de pueblo de grandes. Este era el triunvirato inicial de ][, disco de extraño e impronunciable título (aunque yo tengo mis teorias al respecto). Llamadlo hardcore o simplemente rock si quereis, pero la música de No More Lies (trio de Sant Feliu de Guíxols) tiene intensidad para parar un tren bala. Cuando acaba la primera canción piensas que la siguiente no puede ser tan intensa, pero la embestida es monumental. Y como se dice que no hay dos sin tres, la tercera tampoco levanta el pie del acelerador.
Y los ves en la foto y parece que no hayan roto un plato en su vida. Angelitos.

DESCARGAR

CULO o CODO???


Ni truco, ni trato!!! jajajaja

jueves, 30 de octubre de 2008

Cancel·lat el Futbol 7



A pesar de la probabilitat de plutja decidirem reservar pista de futbol 7 al tulell, però.... Resulta que este divendres fan el torneig Ciutat d'Alzira (o algo així) i no ens deixen jugar. Clar, com no tenim ni el Venecia (inundat) ni el Luis Sunyer (que digo jo, no podrien fer el torneig Ciutat d'Alzira alli?)

Bo, la cosa és que s'ha cancel·lat el partit. Ho sent per el Guti.

HE PILLAT PISTA PER AL DIVENDRES DE LA SETMANA QUE VE. 21:30 al Tulell. Ja està reservada.

Au

Rumborrachera



Bo xics, en aquest blog especialitzat en musica i futbol, on el motxo cada dia ens deleita amb uns minuts de plaer (continua aixì Carlos) i jo amb els directes. Porte fins a vosaltres una autèntica explosiò de mùsica. Ahir vaig estar a la Sala Apolo a Barna (per fì el tete Xavi comença a descubrir Barna, ara la putada aserà parar-me). Concert de RUMBORRACHERA, per començar el nom ja ho diu tot. Musicalment, una mescla de rumba i rock, metal impressionant. Com deia el cabrò del gitano que cantava, "lo de rumba es pa vender" "Un dia te canto camaron i otro rolling stones" "Estamos entre los chichos i los Maiden" aquestes peces son fragments de lletra de cançons. Impressionant.

Pan i momo fliparieu en colors, saltant i espentant-vos amb la penya i tot en un rotllo perro flauta super guapo, juanpa et molarien per agafar un bon pet. A la resta estic segur que passarieu un bon rato de festa. El mes vinent trauen CD, aixi que ja el baixarem.

www.myspace.rumborrachera.com

miércoles, 29 de octubre de 2008

LA CANCIÓN DEL DÍA (le pese a quien le pese)


LOS CANARIOS
"Get on your knees"
extraída del single de mismo nombre Get on your knees (1967)

Mirad chicos. El tipejillo de la foto que esta de pie, en primer plano y vestido de blanco es Teddy Bautista. ¡No!... no le lanceis todavía tomates al ilustrísimo presidente de la SGAE. Esperaros a que os cuente primero una historia.
Como alguno de vosotros sabreis, este personajillo allá por los años 60 tenía un grupo de música, Los Canarios se llamaban y venían de... ¡lo habeis acertado!, de las islas afortunadas.
Vaya por delante que a mi el grupo me parece cojonudo, de hecho, Get on Your Knees es una de mis canciones favoritas de todos los tiempos. ¡Ay!, el tiempo... Que daño ha hecho el tiempo en esta historia. Teddy pasó de magnífico compositor a modesto productor hasta llegar a lo que es hoy, un ladrón con todas las de la ley. Sin duda me quedo con el Teddy de los 60, el del músico atrevido y letrista deslenguado. Porque, analicemos un poco chicos, ¿qué significa Get On Your Knees? A mi me da que algo así como Ponte de Rodillas. Y si le echamos una ojeada a la letra descubrimos dos cosas. Uno, el inglés era un buen instrumento para lidiar con la censura. Dos, perlas en la letra como: "ponte de rodillas y ruega por tu amor", "esta es tu oportunidad para rogar, para gritar, para sentir el dolor"... Te gustaba el rollito duro, eh Teddy. Y, ¿quién te limpiaba el sable? Sería tu nenita canaria, o bien las putitas con las que te ibas de juerga, ¡o mejor aún!, a lo mejor tu compañero de grupo, el sonriente del bigotito al lado tuyo en la foto, era quien rogaba por tu amor. La postura ya la tiene.
Malo malo Teddy, eras muy malo.

DESCARGAR

martes, 28 de octubre de 2008

Hi ha tantes coses




Hola bandolers, com va tot. Hi ha tantes coses que vos vull contar... Faré "5 cèntims" com diuen per ací i ja vos passaré l'informació de primera ma.

Per començar:
Com ja sabeu, dissabte vaig estar de festeta per Barna i anarem a la Razzmatazz. Simplement al·lucinant. Jo vaig dir que tenia que tornar amb els colegues i tots em van dir que sí, era lloc per anar amb vosaltres. Així que ja esteu mirant data. Pau, Motxo i Berni vosaltres disfrutareu barbaritats. Berni a mi em va recordar un ou a alemanya, perpo amb més sales i un au de personantges impressionant, a més música en directe a varies sales. apunta-te-la (per cert berni, vaig cridar a pau per anar al concert de barna de franz ferdinand però no queden entrades).

En segon lloc:
Aquest finde hi ha al foto festa de Halloween? nens els que estem ens podriem currar una disfressa guapa (eixa és més per tu Pan).

Concerts i demés:
1. Com ja sabeu també, intente anar el finde del 14 i 15 a Madrid, a veure madrid, surtir per allí i anar al fí de gira d'Extremo, actuen els dos dies.
En cas de fallar, tenim l'opció d'anar a Girona a passar el finde i veure a Chambao en concert (per si algú s'apunta)

2. Altre concert que no ens podem perdre (va molt en serio, jo repetiré) El divendres, 19 de desembre actua a València Muchachito Bombo infierno. Tremendo, espere que algú s'anime.

3. Aquest no em deixa entrar a la pàgina ara, ja passaré l'informació.

4. Sialgú s'entera d'algun concert de Manu Chao on siga, que avise. sempre és una bona excusa per passar un finde a qualsevol país.

5. Qualsevol altre concert o cosa interessant, ja teniu acompanyant

LA CANCIÓN DEL DÍA


THE FRANK AND WALTERS
"C'mon"
extraída de A Renewed Interest In Happiness (2007)

Dos mil siete, año de la resurrección de The Frank & Walters. Ellos mismos dicen sentir un renovado interés por la felicidad. C'mon, ¡vamos!, un himno rompe muros, salta vallas y traspasa fronteras. ¡Vamos!, eres joven en tu interior. ¡Vamos!, estas lleno de vida.
Disfruta por ti mismo. Que no te lo cuenten.

DESCARGAR

lunes, 27 de octubre de 2008

(VUELVE) LA CANCIÓN DEL DÍA

HALF FOOT OUTSIDE
"The skin heavy bones"
extraído de Heavenly (2008)

Después del destierro zaragozano de la semana pasada, vuelve la canción del día con más fuerza que nunca.
Con medio pie fuera del hardcore, pero con el otro medio dentro del pop emocionante. Los pamploneses dan el golpe de gracia este 2008 con Heavenly, su disco más indiscutible.
Los teclados remiten a los The Cure de Disintegration, pero las guitarras aceradas son todas suyas. Para abrir las pistas de baile a cuchillazos.

DESCARGAR

Futbol 7


Bandolers hem sigut retats!

després que dissabte alguns de vosaltres me preguntareu quan jugaveu a futbol vam ser retats a la porta del fotogrames.

A falta de confirmació oficial (que serà demà) jugarem contra Royuela i companyia divendres a les 21:30 al tulell.

Aneu confirmant l'asistència.

Au

Teatre


Bandolers i bandoleres si algú te ganes de pasar 1 hora i mitja riguent-se no deixeu d'anar a vore esta representació.

És teatre de barri en campanar, lo que vol dir que es barat (7 ó 9 euros) i que està fet amb baix presupost, però de lo milloret que he vist jo ultimament.

Mireu les opinions de la gent si voleu. No crec que hi haja cap que no haja acabat amb mal de cara de riure's.

vos deixe el link:

La venganza de los Frik

viernes, 17 de octubre de 2008

LA CANCIÓN DEL DÍA

ANDRES PAJARES
"Drácula Ye-Yé"
extraída de Drácula Ye-Yé (1968)

Ya es viernes y toca fiesta. Toca salir y divertirse, a la manera de Drácula Ye-Yé... o la tuya propia. El arreglo de trompetas que suena en la canción es de lo mejor. Humor y transgresión a partes iguales. El manual del crápula perfecto, el que siempre fue Pajares. Ahora que es una patética sombra de lo que fué, intentemos recordarle por el eficaz showman que supo ser.

DESCARGAR

jueves, 16 de octubre de 2008

Bandolers ja tenim pista


Divendres 17 d'octubre (osease demà) en el Tulell, a les 21:30.

Esteu un poquet antes que hi ha canviar-se.

Per ara confirmats els del foro:

Mox
Derrick 1
Derrick 2
Calvin
Guti
Herto 1
Herto 2?
Pan

Faltaria avisar al momo i a rafa.

Rivals els amics de Rafa Mont. NO ELS HEM GUANYAT MAI! i a l'ultim partit ridicul espantós. Xics, va siguent hora, no?

Ale pues.

LA CANCIÓN DEL DÍA

ANARI
"Gu"
extraída de Zebra (2005)

Rock tenso y seco para palabras hermosas. Intensidad emocional a flor de piel. Uno de los mejores discos de la década que estamos viviendo se cerraba con 'Gu' ('Nosotros' en euskera).
A continuación reproduzco la letra entera, una bella voltereta poética, máxime cuando descubres que esta hecha cogiendo una frase de cada una de las 9 canciones anteriores del disco.
Acojonante.

Nosotros
Nosotros,
Desterrados de corazones ajenos
Peces que afloran a la superficie al morir
Incapaces de olvidar, perdidos,
Árboles nómadas que van de un lado a otro.

Somos pájaros con el nido cambiado
Nuestra verdad y sombra es igual de oscura
Nos agarramos el uno al otro para no caer
Vivimos como abrazados por un muro

La soledad nos viola cada noche en nuestras camas
Ansiosos peces
Que se comen el uno al otro
Que afloran a la superficie al morir
Vivimos con las raíces en carne viva
Y no nos arraigamos a nada, a nadie.

Que morimos deshidratados por falta de sed
Que no de agua

La caricia del tiempo nos vuelve arena

DESCARGAR

miércoles, 15 de octubre de 2008

LA CANCIÓN DEL DÍA

LA BRIGADA
"Com fulles mortes"
extraído de L'obligació de ser algú (2008)

Hoy iba a poner una canción en euskera, pero como he tenido una petición (algo inusual pero, que como veis, funciona) he decidido cumplirla.
Xavi, aquí tienes, en catalán i encima de cerquita de donde estás. La Brigada son un grupo de Vilanova i la Geltrú. Pop soleado, con vientos y acústicas que me recuerdan a The Byrds, pero con un brio inusual en el pop catalán. Tan agradables como Antònia Font pero menos locos y más románticos. Las personas como árboles que dejan hojas muertas con el tiempo. Situaciones vitales irremediables. Bonita metáfora.

DESCARGAR

martes, 14 de octubre de 2008

LA CANCIÓN DEL DÍA

ROBYN HITCHCOCK & THE EGYPTIANS
"Heaven"
extraída de Fegmania (1985)

Tienes brazos, tienes piernas y tienes el paraiso.
La pasión que se encuentra tras el deseo. Una canción subidón, la escalada de los sentidos hacia los montes del placer. Usa tus piernas y obtendrás el paraiso.
El exabrupto final, por sorpresa, deja helado.

DESCARGAR

lunes, 13 de octubre de 2008

LA CANCIÓN DEL DÍA

JAVI P3Z ORQUESTA
"(Nevermind the) Bolos"
extraída de Sports (2004)

De nuevo lunes y de nuevo a la carga con las canciones.
Parece que el sol comienza a despuntar, así que vamos a darle un empujón.
El donostiarra Javi P3z se pasó de la electrónica a la música instrumental con 'groove' hace unos años. De aquella primera experiencia nació este refrescante tema, exótico y molón.
Hizo pleno, eso sin duda.

DESCARGA

Futbol 7


Ieeee xics el Guti està molt pesat amb lo del futbol i m'ha dit que demane pista. La puc demanar per a este divendres de vesprada, però primer vull estar segur de que ne serem prou. Com a rivals puc tocar a royuela i companyia.

Llista de jugadors per divendres de vesprada i hores a les que poden:

Pan: de 19:00 a 22:00

Contesteu al post i quan ne sigam 7 o 8 demane la pista.

Au cacaus

Però no estava soles...

I ací la prova...

En la casita de madera...


Bueno bueno, un pont un poc passat per aigua en el que no ens hem fet masa l'ànim d'eixir. Però un poquet sí.

Ací vos deixe una mostra del Carlitos fent el tonto en una caseta de madera de Villargordos

viernes, 10 de octubre de 2008

TGN Esport Proper

Hola bandolers, com va tot? espere que a les vostres vides hi hagi més moviment que al blog. Motxman em pareix de puta mare lo de la cançò del dia, a veure si poc a poc fem cosetes per que la gent escriga o al menys opine.
A lo que anava. "TGN Esport Proper" aquest és el blog del qual soc editor. Setmanalment publicaré una crònica, article... junt a dos companys de la facultat. El blog es centra en l'esport de Tarragona. Encara estem acabant perfilar-lo (jo ja he publicat) basicament tindrà 4 seccions: Futbol, Handbol (jo) on parlaré de les ties de nacional de l'amposta, el vendrell... Gimnàsia rítmica o artística (no recorde ara quina) i una secció d'altres esports.
Simplement informar-vos per qui tinga ganes de seguir els pasos periodístics d'aquest bandoler. Si posseu comentaris rajeu si voleu però no insulteu cabrons que és serio i no meu sol

ahí va la direcció www.tgnesportproper.wordpress.com

LA CANCIÓN DEL DÍA

CAETANO VELOSO
"Soy Loco Por Tí América"
extraída de Tropicalia (1969)

Hoy hace un día tonto, llueve. Ayer también lo hizo, y parece que va a continuar esto varios días.
Agarrémonos a Caetano para alegrar el día. Brasil de 1969, el movimiento Tropicalista. Los jóvenes del país jugando a ser psicodélicos... a su manera. Una canción circular y juguetona (el piano hammond no para), despreocupada y definitivamente de otra época, cuando todo parecía que podía cambiar a mejor, donde todo era en technicolor.
Palabras y ritmos para alejar los malos augurios.

DESCARGAR

jueves, 9 de octubre de 2008

LA CANCIÓN DEL DÍA

SENIOR + EL COR BRUTAL
"El nostre pa de cada dia"
extraída de L'Experiència Gratificant (2008)

Hoy es 9 de Octubre, dia de la Comunidad Valenciana, así que he decidido que sería bueno poner una canción de un grupo de aquí. Pero de un grupo bueno de verdad. Miguel Ángel Landete es Senior, y El Cor Brutal es su grupo, el que le secunda tan hábilmente.
Canta en un valenciano emocionante, con una voz cercana y descarnada. En la letra del tema todo son genialidades, frases sencillas que sacan a relucir sentimientos complejos. Hay rabia contenida, pero también esperanza. En el amor siempre queda algo de eso. Con una sonoridad personal e intransferible, pero que nos remite a totems como Neil Young.
Que me siento orgulloso de ellos, che!

DESCARGAR

miércoles, 8 de octubre de 2008

LA CANCIÓN DEL DÍA

THE TRIFFIDS
"Save What You Can"
extraida de Calenture (1987)

Salva lo que puedas, la vida ante todo. Si no puedes correr, arrástrate. Si puedes soltar lastre, suéltalo todo. Si no te atrapan, róbalo todo. El tiempo esta contra nosotros, incluso el amor se empeña en hacernos unos desgraciados.
Una erupción de pop emocionante de aquellos voluptuosos ochenta. Una voz incendiada y un piano letal. Palabras mayores.

DESCARGA

martes, 7 de octubre de 2008

ANEM A LA MURTA?

Esta clar, reconec que no serà el mateix que l'any passat, però... algú estaria interessat d'anar a la Murta aquest pont del 9 d'Octubre? Tinc varies propostes a fer, però la més xula seria eixir d'Alzira de bon matí (a això de les 6) per a vore amaneixer desde la vall. Que us sembla? Algú pica... eeeehhh vull dir, algú se'n ve?

FIRA GASTRONÒMICA


Ja esta ací com tots els anys la Fira Gastronòmica de L'Alcudia. Que dic jo que ens podriem animar a anar, no? Damunt aquest any hi ha un carrer dels formatges valencians! Mmmmm... formatge...

LA CANCIÓN DEL DÍA

SPARKS
"Amateur hour"
extraida de Kimono my house (1974)


1, 2, 3 y... ¡Comienza la hora amateur!
Ritmo sincopado, palmas y un bajo de cojones. Los hermanos Mael componiendo su canción más infecciosa. Adelantando a Queen por la derecha en cuanto a calidad empleando armas similares. Abogando por la fiesta desenfrenada (baile, risas, vino... canta y conversa sin parar) en cualquier época, en cualquier lugar.

DESCARGA

lunes, 6 de octubre de 2008

EXTREMODURO



Xics per fí. aquest cop síiiiiiiii!!! ja tinc 4 entrades comprades pel concert d'extremoduro el proper 18 d'octubre a onda. De les 4 entrades hi han pillades 3 una per Al PAN, EL MOMO I XAVI (JO). La quarta està pendent de resolució per qui la vulgui. En un principi se la endose al Pau però si algú vol venir sap que té una entrada esperant-lo.

Dissabte 18 d'octubre. 20 hores opertura de portes. 20:30 Calaña (guapos) 22:00 EXTREMODURO

Momo, pau i pan aquest finde jo no vaig, per tant no ens veiem fines el divendres 17. dia abans del concert (el qual espere jugar a futbol 7). Si veieu a Andrea aquest finde comenteu-li si se'n ve amb nosaltres al cotxe. Ja xarrem, a veure si animem açò una mica cabrons