martes, 23 de diciembre de 2008

DIMARTS 23

A veure, demà ésd el dia abans d'una gran. així que per norma demà deuria ser meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees gran. Jo veig a la gent molt apagadeta la veritat. A la tarda anirem a fer unes birres, ja he quedat amb el pau. Motxo, momo, pan, berni, hector, rafa, juanpa... tots els que esteu per Alzira, a veure si vos animeu ostia. Després juguem a les 21, així que podriem anar a sopar al acabar i surtir un "rato" de festa, però de tranqui, de les que jo torne pronte a casa perquè estic cansat.

Besets i fins demà. Xavieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

lunes, 22 de diciembre de 2008

Benvinguda a Berni


Bandolers i bandoleres, valencians i catalans que seguiu aquest blog. Aqui vos deixe un document de l'arribada de Berni a terres catalanes, total que no perd el temps. I com no, ahí estaven els paparazzi per inmortalitzar el moment.

Carlos benvingut.

viernes, 19 de diciembre de 2008

Notícia en Las Provincias

Ahí vos deixe el link a la noticia de Cuco i el correu que he escrit jo a la Federació:

http://www.lasprovincias.es/valencia/20081219/ribera/vision-alzira-recibe-burjassot-20081219.html


Al final pasaron a la fama y aparecieron en el periódico Las Provincias.

Y no es de extrañar con una exclusión en el primer golpe franco del encuentro (quizá no trajeron las tarjetas amarillas, porque las rojas sí).

Ni cinco minutos después volvían a excluir a un jugador (por supuesto del + Visión Alzira), por realizar mal un cambio. La lástima fue que el jugador cambió bien, el que se descontó en la jugada fue el señor colegiado. Y no quiero pensar que hubiera malicia, pues este mismo colegiado le sugirió al otro que excluyera por tercera vez a este mismo jugador. Cito literalmente: “Cárgatelo, si total van a acabar pegándose”. A lo que yo respondo, ¿Cárgatelo? ¿Pegándonos? ¿Pero a que jugamos aquí? Muy señores míos, el equipo universitario jugó un partido digno sin ensuciar demasiado el juego. Los que calentaron el partido fueron los dos árbitros.

Para colmo, su actuación la completaron con una cartulina roja a un jugador del banquillo por un comentario que él no realizó (lo hizo alguien de la grada). Dos partidos de sanción por estar sentado donde no debiera, ¿no les parece injusto?

Y como esas el resto del partido. Tan solo lean la noticia que se ha publicado hoy 19 de diciembre de 2008 en el periódico Las Provincias. Yo no estaría nada contento si hiciera mi trabajo mal, y menos aun si saliera en un periódico por ello.

Esperemos que en el encuentro de este sábado los árbitros tengan un poco más de sentido común y sepan manejar mejor el partido, porque como en cualquier deporte, en balonmano los árbitros NUNCA deben ser los protagonistas.

Un saludo

Jose Luis Espí,

Jugador del + Visión Alzira

lunes, 15 de diciembre de 2008

Dissabte 20




Xics, el divendres 19 tenim el concert de Muchachito. Però i dissabte? Dissabte és l'últim partit de lliga de l'any, a més a casa.

L'altre dia, tornant del camp de l'universitari. Vaig comentar a Momo i Pepe fer algo especial el dissabte, no cenyir-nos unicament al típic sopar de nadal de tots els llocs.

Per tant, la meva proposat va ser la de passar un dia junts, amb equip, amb amics.
Quedar per esmorçar, fer una partideta de petanca professional i després anar tots junts a dinar a algun lloc interessant, tipo bar de la casella i coses així.

L'intenció no és en cap moment agafar un pet durant tot el dia, és estar junts i aprofitar el dissabte, riure molt i fer un dia d'handbol total. per suposat, després de dinar i el cafénet de rigor, seria qüestió d'anar al poliesportiu a jugar el partit.

Pau, Héctor, Rafa, Momo... comente-ho dimarts i dissabte. (motxo, pau, carlitos...)apunteu-vos també.

domingo, 14 de diciembre de 2008

Fotos hambol


Neus portà la càmara al partit del Universitari. Ahí deixe el link de la galeria de fotos.

http://picasaweb.google.es/panorro/HambolUniversitarAlzira


Me quedao con la cara de los árbitros...

sábado, 13 de diciembre de 2008

¿PUEDE HABER ALGO MÁS FREAK QUE ESTO?

http://freshpics.blogspot.com/2007/04/beaver-pc-modding.html

No os desvelo la sorpresa, simplemente entrad y mirad.
Entre nosotros, yo estoy seguro de que hay cosas más freaks por ahí, pero... aquí os dejo el listón, bien alto. A ver quien lo supera.

martes, 9 de diciembre de 2008

Xavieeeeeer

Xics tinc una pregunta prou important, per tant, intenteu opinar el més aviat possible.

A veure, segurament no marxe a grècia, per tant, el cap de setmana puc baixar a Alzira o quedar-me aquí. Pan hi ha futbol7 aquest finde?cosa prou important en la desició.
Tinc un dia permisis que es suposa que demanaré (en cas de baixar), depenent del que fem demanaré un dia o altre. Puc demanar-lo divendres i baixar dijous (aniria a entrenar i sopar del hanbol) o demanar-lo dilluns i em quede tot el diumenge (podem anar a valdelinares aquest cop, o fer alguna cosa diumenge a la tarda)

Digueu-me si hi ha alguna coseta especial per fer, així veig que faig. per cert, el full del permís l'entregaré demà dimecres al mig dia. a veure si em dieu algo.

per cert, motxo la peli és una obra mestra. jejejejje mira que em vaig riure.