lunes, 16 de febrero de 2009

Pont de maig!!!!


Hola genteta!!!

Sóc la Barbarexuu!!! Per si no ho sabieu, pel pont de maig hi ha el Viñarock a Villarrobledo!!!
Hem vist el Cartell i no està gens malament.
De moment anem alguns catalans (Xavi conta com a català, aaahhh se siente!! Ho he escrit jo, així que lo eres y punto)

A veure qui s'anima i comprem les entrades ja, fins el dia 28 de febrer podem comprar l'entrada amb 10 euros de descompte. Si la comprem abans, costa 65e. Si la comprem després d'aquesta data, costa 75e i a taquilla 90e.
inclou per suposat l'acampada. Ahí va el cartell.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo ma'apunte segur. I si em tocva anar com a Català... pues mira, un cop es un cop.



Aleeeeeeeeeee!!!

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Així m'agrada! Que de tan en tan va bé ser català, ja que dius que jo sóc valenciana...

Per cert! Quan toca assaig??? Pau!! la guitarra pa cuando??

Anónimo dijo...

eh! qui ha suprimit una entrada?!

Anónimo dijo...

Panorroooooooooo, la barbarechu i jo. entrant com a bandoler normal. era un comentari d'ella que s'ha equivocat la paquet. Tu el que has d'aministrar és la pasta per la despedida, londres i el viña-rock

Anónimo dijo...

Furgooool.

Jo si voleu ho organitze, però me quede fora de la convocatòria, que els meus peus ja no acabaren l'últim partit i se neguen a jugar per ara. Igual si li fera cas a Isabel se me descarregarien les fascies.

busque rival igual? quants ne som i qui?

Herto x2?
Rafa x2?
Momo x1/2?
Xavi
Peu x2?

Herto, tu que estàs a Alzira pots pillar la pista?

au