domingo, 16 de agosto de 2009

Bones bandolers

com va l'estiu amics. Jo esta setmana estic per alzira,aixi q ahi van les cosetes q propose per aquestos dies entre setmana.
En primer lloc dir q els matins els tinc ocupats, windsurf dr 12 a 14.pero a partir del dinar ja stic disponible.

propose de moment dos coses:
1) dinar a la platja o anar despres i jugar un bon partidet a futbolplatja,despres li invaim la piscina al pau i qui vulga, es podem qdar a sopar. Perfecte che!

2) triatlon bandolera. Partideta d de paddel, voley al meu hort y despres de sopar... Futbol al miniestadi. Aço si q s mel d romer!

Ale pues,ja direu algo.

2 comentarios:

Xavieeeeeeer dijo...

Dos coses:

1) Finalment el curs de windsurf és de 10 a 12. per tant, a partir d'eixa hora estic disponible per a propostes.

2) aquesta setmana estan jugant el COTIF. Per tant, també podem jugar a algo a la tarda, nadar, pillar un bocata i sopar allí vegent un partidet de futbol.

Barbarexuu dijo...

I no s'apunta ningú al Cambrirock??????? Vaaaaaa!! No deixeu al tete negro de la siesta xavi que pugi sol!!! Vaaaaa! que algú hi deu haver que tingui festa!!

Apa!! Animeu-vos!!!

Petonetsssss