jueves, 17 de septiembre de 2009

Partit de futbol 7



Nens, desprès de la pretemporada ve la temporada. I ja va sent hora de començar la temporada de futbol7, no ho penseu?
Per tant, jo aquest cap de setmana no vaig, estic a Santa Tecla, però el següent sí, que el dissabte és el mig any faller. De tal forma que el divendres de la propera setmana podríem pillar pista i fer un partidet a lo grande de futbol 7. Contra fotojoves - Guadassuarencs - Pepino i companyia... el rival és el de menys.

Aneu traient la pols a les botes i afilant tacos!!!

18 comentarios:

Anónimo dijo...

uno

Anónimo dijo...

dos

Anónimo dijo...

tres

Anónimo dijo...

cuatro

Anónimo dijo...

cinco

Anónimo dijo...

por el culo te la inco!!!

Guti selecció dijo...

Interessant comentari, no vaig a dir que no. Però anem veient tots els que som. El xarli m'ha cridat avui i diu que ell s'apuntaria.
Ja som dos!!!

Derrics?
PAn?
Momo?
Raül?
Rafa?
Hector?
Murf?
Motx?

Juanpa i Berni? serien el gran fitxatxe estelar. Els nostres Cristiano Ronaldo i Kaká!!!

Si em deixe algú que o diga

Herto dijo...

Yo persupost que tambe m'apunte, i al dia seguent el cumple del enano(fronto, paintball, torrà, paella)sera un finde completet

michel salgado dijo...

Algú pot pillar la pista? Pq sense pista avore com xuem

Sergio Ramos dijo...

A veure si el momo contacta amb els fotojoves que ens deuen una pista i la pillen. Si no, el Hector passarà el dimecres.

HIERRO dijo...

Bones xics. JA tenim rivals. ELS MEUS GERMANS. Aquest és un partit que ni els ISPro té el nivell d'albergar. Partit mític. Un autèntic Real Madrid - AC Milan. Guti ho sent molt però tu no estàs al nivell d'aquest partit, necessitem anar més enllà, necessitem la quinta del buitre.

Cristiano Ronaldo dijo...

Passe d'aweles! jo me'n vaig a la discoteca a follarme la nuria bermudez. El rite d'iniciacio mandrilista s'ha de complir. La confirmacio definitiva!

Santillana dijo...

He notat olor a futbol del bo!!!! Unes velles botes estaran presents per saltar més alt que mai i rematar de cap. Si voleu avise a Camacho que avui vaig a dinar amb ell.

Per cert, SANCHÍS "Hector" Té que anar avui a pillar la pista. Esperem que queden i saber l'hora.

BERLUSCONI dijo...

Va que estic aborrit i casi no he dormit,
així que responc també de l'altre equip.

De moment del AC Milan han confimat:
Vaen Bastó
Marco Bares i...
Reicard (cosí de mastercard)
gulli-verd
Maldini (el de la ser)

Prosineski dijo...

Vamonos de fiesta!!!

Predrag Spasic dijo...

Yo espero estar

melic pantix dijo...

Despres de recorres 4 pobles i fer varies cridaes, al final no ha popgut ser, NO repetisc NO tenim pista per al divendres, ho senc Xavier pero ja sabem on es la pista mes barata, en Algemesi 1 Hora = 15€ al altra la pillem alli.
Au kku

Martín Vázquez dijo...

Doncs així és. Jo encara he gastat avui l'úlima bala a Sueca però els designis estan en contra d'aquest partit. Saben que l'actual galaxia de CR9, Kaká and companyi perilla. Així que Florentino Pérez ha reservat tots els capms de tots els pobles per fer torneig, que coincidència. Qui juga el tonrig, els titulars contra els reserves? perquè si tots tenen torneig cada equip està al seu camp.

No passa res, ara encar tinc més ganes de la propera baixada, perquè hi ha un clàsic esperant!!!