jueves, 9 de diciembre de 2010

Finde del 18


a veure xics, vos propose un parell de cosetes. digueu opinions i qui s'apunta sobre tot.

El finde del 18 i 19 estaré per la terreta. Hem estat parlant d'anar el dissabte 18 a passar el dia a valdelinares i desprès al concert de benito kamelas i skape a sagunt al tornar. El Llevant juga dissabte a les 18 així que la cosa queda de la següent forma.

Proposta 1:
anem dissabte a Valdelinares: pau si ve i jo, tornem a les 16-16:30 a valència a veure el futbol i la resta pot estar fins les 17 que tanca i anar a mora, ens veiem a Sagunt. el concert comença a les 21.

Proposta 2:
Anem al futbol, ens veiem o bé a València o a Sagunt, desprès al concert. Deixem la neu per diumenge.

Jo personalment vote la proposta 1, ja dieu si vos apunteu i quina vos bé millor.

PD: el concert val 21 euros anticipada, 25 en taquilla. (he vist als dos en concert i sé que disfrutarem, recordeu la gossa sorda?...)

2 comentarios:

xavieeeeeeer dijo...

Per cert, les de la foto som el momo i jo

Murf dijo...

Jo anire a valdelinares si algu mes vol fer el cabra sense pujar a les pistes, es a dir, en un trineu, un sac, o similar, per que no tinc pasta.
El concert, igual, els he vist als dos i me ho he passat de puta mare, però no tinc pasta, si aneu tots, ja miraria d´anar.