martes, 31 de mayo de 2011

finde i handbol plata


Bones, confirmada la pista de futbol 7 per divendres. 21:00 al tullel com de costum. Tornem al nostre equipatge habitual a casa "ROIG" Xics confirmeu assistència, per no passar com sempre que no sabem si serem 7 o 11.

Rafilla i Jo vam dir de fer una ruteta aquest finde, supose que s'apunteu, pq ja és habitual entre uns quants. hector, m'han dit que tu ets el que les va preparant, ja em diràs on anem aquest dissabte.

Última cosa. "HANDBOL PLATJA" Com heu vist, m'han enviat un correu de Vinaròs. jo respondré i ens apuntaré. Ja mirarem els que som per aquest torneig. Xics podriem anar un ratet el dissabte a la tarda o diumenge al migdia a la platja a fer 4 passes i 6 tirs. Ja aneu dient quan vos ve millor.

Xavieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr (quan de temps)

5 comentarios:

Murf dijo...

Xaaviiii el vostre amic!!!!!!

APM? Capítol 236 -31/05/11- (3/3) (HD) {16:9}

Pau dijo...

de moment pal futbol 7, ke jo sapia:

Xavi
Murf
Hector
Pequeño niño rata
Lluís
Jo (en principio)

Anónimo dijo...

rafa en principio

Anónimo dijo...

Xics la cosa va que vola. Vos deixe l'enllaç del handbol platja de calafell. tenim pis al propi calafell. 23 i 24 de juliol. Hi ha que veure que el de Vilanova no sigui el mateix finde.

http://www.handbolplatjacalafell.es/

Aneu preparant les disfresses de pirataaaaaaaaaaaaaaa!!!

Anónimo dijo...

muuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrffffffffffffff!!! que graaaaaaaaaaannnnnnnn. És el nostre ídol!!! al número 1 de l'Apm. no podia ser menys.


jejejejejejeje