lunes, 15 de diciembre de 2008

Dissabte 20




Xics, el divendres 19 tenim el concert de Muchachito. Però i dissabte? Dissabte és l'últim partit de lliga de l'any, a més a casa.

L'altre dia, tornant del camp de l'universitari. Vaig comentar a Momo i Pepe fer algo especial el dissabte, no cenyir-nos unicament al típic sopar de nadal de tots els llocs.

Per tant, la meva proposat va ser la de passar un dia junts, amb equip, amb amics.
Quedar per esmorçar, fer una partideta de petanca professional i després anar tots junts a dinar a algun lloc interessant, tipo bar de la casella i coses així.

L'intenció no és en cap moment agafar un pet durant tot el dia, és estar junts i aprofitar el dissabte, riure molt i fer un dia d'handbol total. per suposat, després de dinar i el cafénet de rigor, seria qüestió d'anar al poliesportiu a jugar el partit.

Pau, Héctor, Rafa, Momo... comente-ho dimarts i dissabte. (motxo, pau, carlitos...)apunteu-vos també.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Jo ho comentaré al entrene, però ho tinc mal per anar. Dine en Tavernes, i pel matí tinc la mudanza de la meua germana.

Per la nit m'apunte al show de Joan Monleon...

Au