martes, 9 de diciembre de 2008

Xavieeeeeer

Xics tinc una pregunta prou important, per tant, intenteu opinar el més aviat possible.

A veure, segurament no marxe a grècia, per tant, el cap de setmana puc baixar a Alzira o quedar-me aquí. Pan hi ha futbol7 aquest finde?cosa prou important en la desició.
Tinc un dia permisis que es suposa que demanaré (en cas de baixar), depenent del que fem demanaré un dia o altre. Puc demanar-lo divendres i baixar dijous (aniria a entrenar i sopar del hanbol) o demanar-lo dilluns i em quede tot el diumenge (podem anar a valdelinares aquest cop, o fer alguna cosa diumenge a la tarda)

Digueu-me si hi ha alguna coseta especial per fer, així veig que faig. per cert, el full del permís l'entregaré demà dimecres al mig dia. a veure si em dieu algo.

per cert, motxo la peli és una obra mestra. jejejejje mira que em vaig riure.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Motxo... la peli una fricada gegant!!! NO se si era l'hora o que, però jo m'adormia.

I una altra cosa, ehem ehem... almenys feu un brindis de pa amb pernil a la meva salut quan us el mengeu... Ja que no me'n vau donar per prendre cap a Catalunya.

XAvi!!! truca a la Grega i a la Gis! Ho dic pq te'n recordis!!
Suposo que quan estiguis llegint això, jo estaré amb els teus nens no??? Ara podries aprofitar i trucar a alguna de les dos.

I si heu d'anar a Valdelinares com aquest cap de setmana, casi que millor que baixis a Alzira dijous. jijijiji!!!

Anónimo dijo...

M'he aborronat de tanta resposta, la puta mare. No he fet classe en tot el dia a l'escola per tenir temps per llegir la vostra opinió. Mal tall de fills de puta.

Gràcies Bàrbara per respondre, jejejejejeje. Per cert, el divendres en la teva hora de permanència et xuples la meva classe. No t'enfades, ja et convidaré a una birreta dimcres vinent a la tarda, val?

Carlos dijo...

A vore Xavi. La peli ja se que és collonuda, oblides que la vaig triar especialment per a la ocasió? jejeje

Per cert, jo baixaria dijous, sempre hi ha més ambient eixe dia per la nit que el diumenge per la vesprada.
Ara la decissió és teua.
un abraç

Anónimo dijo...

Que cabrón no??? A sobre amb "recochineo..." vale, vale...
Almenys deixa'm feina per fer!! La tinc a primera hora la permanència.
Te perdono la falta, per l'altra vegada que te'ls vas quedar tu, va... i per la setmana passada que vau anar d'excursió.

La birra no te la perdono, però... jajjajaj

I una altra cosa Xavi, la gent no et contesta pq treballa, no com altres... :P

Anónimo dijo...

Síiiiiiiii que hi ha futbol 7.

eoeo