domingo, 30 de noviembre de 2008

Despertar el monstre


Ja tenim ací la neuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Bandolers, bandoleres, ja ha arribat la neu a les estacions. Tenim un viatge preparat a Granada, però no teniu ganes de fer les primeres baixades de la temporada? Jo personalment sí i moltes. Així que propose el cap de setmana següent anar o bé dissabte o diumenge a passar el dia a Valdelinares.
Plan; de puta mare. Anem cap allí, esmorcem en Barraques un entrepà de carn a la llenya, neu i de tornada un poquet de Mora de Rubielos.

Aneu traient la pols als monos i les tables. Tornen els ultra surfers amb els seus escalfaments!!!

22 comentarios:

Anónimo dijo...

Per cert, A part de passar el dia a la neu. PANNUCIIIIIIIII!!! Aquest finde juguem a futbol 7?Ja que no tenim partidet de handbol, al menys fer uno de competició de la bona, no?
Bo, ja dius algo.

Anónimo dijo...

pero que el partidet siga divendres

Anónimo dijo...

Per suposat el futbol 7 divendres. Ací cada cosa té el seu dia.

Niger, voslatres i tu vos apunteu a passar un dia en valdelinares?

Pau, pan... va joeeeeeeeer no teniu ganes de començar? Motxo no t'apetix trencar-te el cul amb la tabla? per saber el que t'espera a granada. Per cert tinc una proposta per a tu si vens.

Posiblement també venen les catalanes

Anónimo dijo...

A MI SI KE MAPETIX MOLT!!!MOX I PROVEM EL SNOW A VORE KE TAL,NO??

Anónimo dijo...

PER CERT, EL SNOW ES POT FER AMB PALILLOS??? ........... JEJE

Carlos dijo...

Vinga va... que no se diga. Me trencaré la crisma a Valdelinares

Anónimo dijo...

La madre mia que ganes de neu. Feia segles que un tema no tenia tants comentaris i en tant poc de temps.

Motxo tu t'animes entonces. Que talla de peu utilitces. T'ho dic pel següent:
Tu has d'alquilar el material facis esquí o snow. Si vols snow, pots en compte d'alquilar el material de snow, pilles uns bigfood (són més barats). I jo em quede els esquís petits i tu pilles la meva tabla, serà més bona que la que t'alquilen i et costarà més econòmic.
Jo per un dia i en una pista tan petita, m'apetix provar amb la coxinada d'esquis petits per fer l'aca i ja disfrutaré de la tabla a sierra nevada.
Bo, ja t'explique millor i em dius alguna cosa.

Paaaaaaaauuuuuuuuuuuuu!!! a que esperes a apuntar-te????????

Anónimo dijo...

Les catalanes ja voran... no se si hi ha ànims de que vinguem...
A part de que jo no puc esquiar!!!

Per cert!!! Records a tothom!!!

Pau dijo...

aleeee xics que el estiu ja està ahí

Anónimo dijo...

Ostiaaaaaaaaaaa!!! Ja és estiuuuuuuuuuuuu!!! El motxo ja s'ha begut la primera orxata!!! Cabroooooooooooooooooooooooo!!! cada cop o fas abans. Però que guapo anar a la neu en estiu, com si anés a Argentina. jejejejeje!!!

Xics, veig que hi ha ganes i gent per anar a la neu. Jo propose dissabte, pq divendres no la liarem i dissabte nit sí.
per cert, La barbarechu i jo anem, núria supose que també. Aneu dient qui més s'apunta i organitzem una mica. besoooooooooooosss

Anónimo dijo...

Pannuci, tenim pista aquest divendres?

Anónimo dijo...

MOSATROS SI KE MOS APUNTEM LO MES SEGUR!! QUE EMOCION!! JAJA.. I COM LES PISTES SON XICOTETES NO VOS PODRE PEDRE DE VISTA,NO?? ENCARA KE JO SOC UNA PROFESIONAL DEL SKI,EH!! A KE SI PAU??

Pau dijo...

El que pasa es que no vol

Anónimo dijo...

Pau per favor deixa de posar eixa foto tan meravellosa perquè cada cop que la veig no puc parar de masturbar-me mentre em trenque el cul jejejejejejejejejejejejejejeje

Anónimo dijo...

xee en lo mono ke esta!!!

Anónimo dijo...

xi xi xi xi xix! jiji jiji jiji jiji! ñiii ñiiiiii ñiiiiiiiii!!!
Ay oma que rico!!!

Anónimo dijo...

A què fan olor els núvols? Per què el cel és blau? Per què quan caguem fa olor? Per què el momo és el més sereno? Per què motxo no té remei? ON COLLONS ESTÀ EL PAN QUE ENCARA NO HA DIT RES DE LA NEU NI DEL FUTBOL 7?

Anónimo dijo...

PER A QUE ANEU DE LISTILLOS!! LA FOTO NO LA SE POSAR..
Provocan una avalancha al esquiar fuera de pistas
Un esquiador fue sepultado ayer lunes por una avalancha que el mismo provocó al saltarse las prohibiciones de la estación. El deportista iba acompañado de otras dos personas, que también se vieron involucradas en el accidente.

Anónimo dijo...

bueno, esta nit ke se fa?? aneu a juar al furgol ixe?? anem de sopar?? ens veiem antes a fermos alguna cerveseta.. vinga digau!!

Anónimo dijo...

Collons!!!! la güelaca de la paki amb ganes de fer coses!!! no m'ho puc creure!!! Nosaltres anem de sopar segur, i xarrem per quedar per demà anar a valdelinares. No hi ha furgol d'eixe. ale pues a cascar-la. fins la night.

Anónimo dijo...

Gentolaaaaaaa!! Dintre de pocs minuts el senyor xavier em passa a buscar... m'haureu d'aguantar 3 dies... no us moriu...
Apa !!! Hasta luego lucasss

Anónimo dijo...

Eo, llego tarde?

Vaig a intentar futbol 7 per al divendres que ve, que Xavi està en Grècia, jejeje


A vorem.

Peu, quiero esa foto pa llevar-la en la cartera.

Au