lunes, 17 de noviembre de 2008

Des de Catalunya amb amor


Hola xics, com va tot! com sempre hiha moltes coses noves que contar i altres qüestions que resoldre.
En primer lloc, comentar-vos que el concert de Chambao va estar molt bé, rollo tranquilet i "d'agustillo". El poliesportiu de girona molt guapo i a reventar. Ja vos contaré.
Anem per feina pel proper finde. Motxman jo en principi m'apunte per esmorçar, en principi més dissabte que diumenge.

Aquest cap de setmana tenim pista de futbol 7?
Tenim lloc reservat per sopar el divendres 28 a valència?
Quan juguem contra Oliva?
Anem dissabte a sopar a casa del enano? Pau puc anar?
En cas de no anar, vaig estar a nit pensant en fer un "sopar de barriada" es tracta de fer-nos una birra o got de vi i tapeta en cada barriada d'alzira. Cosa típica a altres llocs que podem fer al nostre poble també.
- La vila
- Les barraques
- Les Bases
- El pont dels gitanos (un dels baretos que hi ha fora)
- L'alquenència
- Pere crespí
- L'alquerieta
- Ana Sanchis
...

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Mola lo de la barriada... hem d'inloure el torrechó i el racó.


Bueno, a vore:

Futbol 7 que Xavi, Peu (sutilment) i Herto m'heu dit que pille. Hui li ho dic a la meua germana. Peu, tienes pasta pa mi, no?
Tb he de parlar amb carlos casterà, a vore que diu.

Turan Garila...

Carrer la mar: 96 391 02 55
Maestro Rodrigo: 96 347 28 03

No he tocat xq no se per a quants dir la reserva. Eixos son els telèfons Xavi. Puc tocar jo si vols, però he de saber xa quants...

Oliva: dissabte. No se a quin hora. Crec que perderen de 6 contra Juan comenius.

Mox jo tb esmorse.

Ale, vaig a vore si parle amb Carlos Casterà i amb la meua germana.

Paz i Bien

Anónimo dijo...

Xe que lletja es la chanbao!

Per cert, si aci no hi ha tapeo estil granada es pels preus, en lo que te costaria sopar aixina te sobra per anar a la tasca cami vell fer-te un bon entrecot i un cubata u dos.

CRISI! CRISI! LA PASTA DEL BANC AL CALCETI I EL CALCETI DINS UN FORAT EN LA PARET!!!!

Anónimo dijo...

Hola holita.
El turangalila no queda lloc, de totes formes s'han quedat el telefon i em trucaran si em pot donar taula. Ara trucaré al enano per anar al babilon.

Lo del futbol7 Pan confirma-ho jaaaaaaaaaa, que és bàsic per baixar o no el finde.

Lo de les barriades, per suposat que s'accepten toorrechí racó, lo xulo és la varietat (quina és el racó?). La crisi!!! no costa tant una birra i una tapeta per tots. en 4 duros o tenim fet.

besooooooooooooooooooosssss

Anónimo dijo...

Xavierrrrrrrr Ets pesat amb les preguntes e!!! Pitjor que un xiquet petit, quina creu deu meu...

Gran concert de Chambao, gran home que treu les multes, gran Sebas gran canço dels loonis (que frikis)i gran Uruguayo i els seus espaguetis a la carbonara a les 4 del matí!!!

Dissabte... Roca del Vallès i cutres americanes del friki pelat que teniu com a amic...
Digueu-li que us ho expliqui pq està lo pitjor i ABANS el xavi...

:P

Anónimo dijo...

jeeeeeeeeeeeee la barbarexuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! què, celebrant el 20-N i escribint una mica. LA veritat és que m'has fet riure un rato amb el més xulo de Girona que trau les multes, el sebas (que grande) el moro-argentí però que és uruguayo.
LA americana impressionant i ara quan vegen les sabates voràs. Besos nanaaaaaaaaaa. El finde genial, ja et contaré tranquilament el dissabte (com sempre liant-la).