martes, 4 de noviembre de 2008

Cap de Setmana

A veure nens un parell de coses!!! Estic decidint que fer aquest cap de setmana entre quedar-me i baixar. Després de l'exit de l'anterior.

Hi ha dues raons suficients per baixar; partit de futbol 7 i cumple de Luz

Per tant:
1. Hi ha segur partit de futbol 7? contra quí? per cert seluis, no et vaig contar la super proposta de futbol 7, recorda-meu el proper dia.

2. Momo, Pau, Motxo... i si algú s'apunta, anem al cumple de la Luz? jo si baixe és per anar, si algú s'apunta que m'avise i ja li diré (puc dir-li-ho fins divendres abans d'anr a sa casa, però dieu-meu si vos fa).

A cascar-laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ens animen a buscar algo interessant i diferent per la neu o fen tradicional? di alguna cosa cabronasoooooooooooooooooooooooooooooooooo

2 comentarios:

Anónimo dijo...

"el cumple de la Luz"...
de cruce o de carretera?
normal o de xenon?
hiberdrola o endesa?
Luz Casal?
Luz Iernaga?
...

Quien coño es la Luz?

Carlos dijo...

Camina hacia la luz Caroline...