martes, 3 de marzo de 2009

Divendres




Xics aquest divendres segur que no hi ha partit de futbol7, per què? Perquè juguem a les 20:45 hores a casa dels Maristes el partit de lliga, així el dissabte tothom pot anar tranquil a la cabalgata.

Amb mi baixaran 3o 4 catalans/nes segur. El tema és que ens quedarem a dormir a l'hort i després del partit tindrem que anar a deixar trastos i preparar els llits i això. Si voleu, jo propose després del partit anar a sopar tots junts a l'hort, rollo tranqui amb unes cervesses, bona companyia i podem recordar la despedida, a veure si entre tots aconseguim fer memòria del dissabte, jejejejeje.
Pau, agafa la guitarra que ara ja tenim el grup al complet. A veure eixa armònica, bongos... si s'animem tots i fem un soparet guapo. Podem fer torrà o pillar pizzes o algo per a què no es faci tant tard. Jo personalment preferisc torrà.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Si us heu de pegar amb els de la grada, aviseu abans que ens posarem a un costat...

El saxo jo no el portaré, us deixaré que practiqueu...

DE moment m'han explicat una versió del viatge, però segurament que em falta molta cosa per saber, el xavi dissabte a la nit no se si era massa persona... jajajja!!!

Fins divendres!!!!

Anónimo dijo...

Jo he llegit 2 sms que vaig enviar dissabte a la nit:

00:30 - "xupitos no mas"

5:05 - "Frase dl momo tot borratxo: hacedla esa mia la del escote esa..."

Pa que se feu a la idea, no recorde haver-los enviat. Es més, no beberem xupitos, no?

Anónimo dijo...

si que ens ferem, pero nomes un, al primer pub que pararem, el xupito era paregut al vodka roig.
El murf crec que si que o recorda tot a la perfeccio, jeje