martes, 3 de marzo de 2009

Ultim dia de feina


Bo xicots demà dimecres és el meu últim dia de feina a Celestica. I la pregunta és: Que faig?

Es a dir, he d'estar fins les 16:30 (si matine prou) i per supost no pense pegar ni brot.
Que em sugeriu fer?
Alguna idea?
Alguna putada?
M'atreviré?

Juanpa, espero tu propuesta.

Ja vos diré si he tingut ous de fer alguna de les vostres sugerències.

(per cert, m'han dit que igual puc tornar la primera setmana d'abril, però no està molt clar. I és més, ara ja no se si vull jo. Encara que la pela es la pela...)

5 comentarios:

Juanpa dijo...

Te sugiero un clasico...

Escaneo de culo peludo y ponerlo de fondo de escritorio de tu jefe.
Y llevate "un recuerdo" xulo por supuesto.

Y si te parece flojo, simpre te queda la opcion "Bart-Simson"...
pilla el masclet mas gordo de crespo con mecha sumergible tiralo al water estira la cadena y corre como un demonio!!

Por cierto, alla tu si me haces caso! no me hago responble de caulquier consecuencia. Mis ideas son Open Source y GNU jejejeje

Carlos dijo...

Putades? Mmmm no se... Ara, com ha dit el Juanpa, fer-se amb un souvenir no estaria malament.
Si estàs per Alzira, una cervesseta a les 20:00?

Anónimo dijo...

Així m'agrada! la pela és la pela... jajaajaj

Home, si has de tornar a l'abril... potser que no et passis massa, no??
També pots començar a assajar amb l'harmònica!

Anónimo dijo...

Jo vote una de calvo (però a l'estil Pau no, que he vist les fotos... el calvo és el cul, no la polla!!) encara que pensant-ho bé igual l'estil Pau és més el que mereixen els de Celestica!! no?

Anónimo dijo...

fes les putades que vuigues pan.. ara, si has de portarte souvenirs portan pa tots,home!! les coses o se fan ben fetes o no se fan!!