lunes, 1 de junio de 2009

Cap de Setmana



Bo xics, ja estem a dilluns. Per tant ja estem programant un nou cap de setmana.

A veure que coses tenim.

Divendres nit ens podem cascar un futbol7 (contra fotojoves va estar bé)
D'ahí el senyor enginyer ens té preparada una torrada a sa casa.

Dissabte podem fer un esmoçar i petanca (momele, pau... si voleu un paddel vos matxaque i au)
Desprès de dinar cap a la capi. A valència a veure a la Bàrbara a la final d'Espanya d'atletisme. Ací hi ha molts punts calents. Així que passe a ennumerar-los

- Motxo fem camises? a mi em molaria un tira-li fort II (decatlon barato)
- Nevereta amb birres per la grada, megàfon i papetes...
- Sopem per València? això ja decidiu. jo per mi sí, i anar al carme.

Gordoooooooo benvingut al clan, devuelveme mi cd mamón!!!
Hector l'any que ve Nàstic - Betis a casa el tete Xavi

13 comentarios:

Guti dijo...

Per cert, la de la foto és la bàrbara. Quan competeix es concentra molt i mira que passa.
jejejejejejeje

El guti s'apunta a tot. Ara ja tenim a florentino

Herto dijo...

Jo preferisc el Llevant-Betis, pq esta mes prop de ma casa, pero bueno tot es parlaro.
Jo el divendres curre de nit aixina que de torrà res de res, petanca jo malse cap a les 2 el dissabte i lo de valencia per la nit no pot ser al dia seguent tic que estara a alzira de suplent a les taules, aixi que m'aspera un cap de semana un pok merda, pero es pot arreglar un pok pq com sok suplent igual ni jue, jejeje Bó ja xarrem

Herto dijo...

Se m'olvidava, el momo es el que tenia jorge, el 4106??

xavieeeeer dijo...

collons, tu no estàs ocupat. tu estàs més putejat que l'ostia. ale que treballen els negres. jejejejejeje

Carlos dijo...

Xavieeeeerrr! Pues una idea ja tinc, ara el més important és tindre temps per fer-la. Però et vaig adelantant que les camisetes han de ser negres aquesta vegada, així que... a patir calor!

Xavieeeeer dijo...

Bones motx!!! Jo també havia pensat amb les negres de decatlon, més xules que amb blanc. desprès també estava l'opció super econòmica de pillar les blances i escriure nosaltres amb permanent. jejejejeje

Ale pues, tot en marxa

Xavieeeeer dijo...

Xics dos coses. Per fer els comptes

Futbol 7: Pan i Hector són baixa, així que confirmeu la resta per saber quans som

Guti
Pau Derreck
Lluís Derreck
Carlos Itos
Motxoman
RAfilla
Murphy Larsson
Gato Predoom

Dissabte tarda: Qui ho sapiga segur que confirme per les camises

Xavi, Motxo, Momo, Pau...

Murf dijo...

Jo fusbol i dissabte

xarli dijo...

yo fungol sí, aunque si els guanyem iwal molaria pujar de nivell...

Herto dijo...

El furgol a quin hora es???

Murf dijo...

Hola, necesito saber si hay pista pal futbol, o no.

Guti dijo...

Xics com heu vist si que hi ha pista de futbol. Ens veiem tots allí a les 20:45 per disfrutar i desprès a sopar al terraet del panus magnificus que ja és "basurero" no?

Aleeeeeeee

Barbarexuu dijo...

Mare meva!!! Però com us emocioneu no???
No la lieu massa el divendres e! o almenys guardeu una mica de forces per dissabte, ja que baixo... no me feu anar a dormir a les 10 de la nit...

La de la foto sí! sóc jo! quan em concentro em torno negra (que ja casi ho estic... jojojo) i em creix el cabell!!

Apa!! Ens veiem dissabteeeeeee