jueves, 18 de junio de 2009

Els amics del Pan!!!

Neeeeeeeeeeeennnnnnsssssss !!!IM-PRESSIONANT

A que no sabeu a qui vaig veure l'altre dia????
Vos explique la situació

Aplegue el dimarts nit a Tarragona, vaig al Pub "El rincón del mojito" On estan fent classes de salsa. Em demane un Mojito mentre acaben les classes per esperar a la Núria, Dàvid... amics de Núria. Bo, doncs això, fent-me el Mojito i fent-los fotos. De repent, un tio per allí ballant a la classe. I dic, ostia!!! eixe també és amic de Núria, li faig la foto i tal. Però... em quede mirant i dic, NO! eixe el conec però no d'ací! eixi és de València!!! Aaaaaggggggghhhhhhhhhh és ell!!!!!!!! és l'arxienemigo del Pan!!! era ni més ni menys que ... EL BOOOOORRRRRRJAAAAAAAAA, sí senyors, el BORJA d'Algemesi, el de la Pana. Ballant Salsa a un garito perdut en Tarragona el dimarts a la nit. La trucada a pan com podeu imaginar va ser inmediata.
Tinc una foto, no ací per desgràcia. Ahora vas y lo cascas!!!

1 comentario:

Panorro dijo...

Que bo és tindre amics en tots els llocs...

Crec recordar que la últma vegada que vaig parlar amb ell me tocà per dir-me que m'anava a trencar la cara. Jeje, que dias aquellos...

Haurem maurat un poquet ja?


Segr que no