viernes, 27 de noviembre de 2009

Divendres 4.

Bones xics, el divendres 4 em tindreu per la terreta, però per poc de temps, aniré divendres, dissabte i diumenge ja estic pujant cap a la Molina a estrenar la temporada de neu. Pau Paquetovich!!! impressionantr els salts del snowpark guuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaa!!! a dusfrutar.

Bo, al que anavem. Paln per divendres 4. ENS PIREM DE CONCERT! si es baixa, es baixa a lo gran.

on: Durango Club Meliana (Polígono industrial La Closa, Meliana. Apertura de puertas 23:30)

Qui: MEGAPHONE OU LA MORT +
MAYBE ROAD +
JACKSON MILICIA

Horaris actuació: MEGAPHONE OU LA MORT 24:00
MAYBE ROAD 01:10
JACKSON MILICIA 02:20

ENTRADES: ANTICIPADA : 6 EUROS ENTRADA ANTICIPADA
TAQUILLA : 8 EUROS

Qui Va: Xavi, Núria, Motxo, murf (confirmats, de totes formes, confirmeu-ho voslatres també) pau, Juanpa, Momo, Rafa, hector, Carlos... no sé, la resta ja comenteu si vos voleu apuntar.

Hem dit de sopar a Meliana, així els que estan a València, ja ens veiem allí i els que venim de Tarraco anem directes a L'eliana (busqueu lloc per sopar o per fer la quedada que jo he buscat el concert mamons).

Aneu dient coses, un bes. per cert, supose que veieu que teniu tots els ennlaços, del local, grups i entrades anticipades.

12 comentarios:

El buscador dijo...

On està Meliana?

http://maps.google.es/maps?hl=ca&tab=wl

Murf dijo...

Confirme

Carlos dijo...

Jo també m'apunte el divendres a vore a Jackson Milicia!

Xavi dijo...

Hola xics, m'alegre de veure eixa confirmació.
a veure, a mi el concert també em crida. com sé que anirem a un o a l'altre, perquè en definitiva, el que tenim és ganes de alguna coseta. Vos pose un altre concert alternatiu. Vosaltres trieu. Jo m'apunte als dos.

Sala Matisse: Radar + Attic Lights. 10 euros.

Pros del primer concert: Jackson Milicia, Tres grups, 8 euros (7 anticipada).

Pros Sala Matisse: En València capital, lloc per quedar i sopar, situació de la sala per eixir desprès (cedro), gent coneguda al concert (el meu germà...gent d'alzira)

Xics on digueu a mi em sembla bé.

Murf dijo...

Pros atticlights, lo que diu Xavi,es en Valencia capital, i mes comode.

Contras atticlights,son uns monyas.

Pros jacksonmilicia, tenen mes marxa, son mes concerts.

Contras jacksonmilicia, tinc que anar fins alli.

En resum:
La cerveza es mi chaqueta!!!!!
Tinc igual on anem, FEEESSSSSTTTAAAAAA!!!!!!!

ValenCat dijo...

M'agrada eixe a punt Murf, A veure que comenta el motxo i el pau si s'apunta o què, vaig parlat amb ell i crec que sí, però ja dirà algo. Per cert Juanpaaaaaaa, t'apuntes o què? estic esperan-te pal tio Jackson Milicia!!!jo sé que pujaràs a l'escenari a cantar amb ell!!!

Jo si els atticlights són molt monyes, preferisc més canya de picanya. L'altre em feia gràcia per ser en valència més comede i si anava el brother. Però per mi i festa, a toda mecha!!!

Ale, ja comenteu com quedem, per cert, si anem al del tio Jackson, podriem comprar les entrades anticipades, per assegurar i això.

La chaqueta del Murf dijo...

yeeeeeeeeeeeeeeee Murf, mes xaqueta i menys cervesseta.

johnny weismuller dijo...

A mi em te igual on anar, ni conec a michael regalisia, ni als monyas, aixíe que vos deixe als experts musicals decidir... mal, segur.
Però de totes formes, en bona companyia i el Murf sense jaqueta segur que s'ho pasarem be, o al meys regular.

xavieeeeeeeeeeeeeer dijo...

GGGGGGUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAUUUUUUUU!!! ME CAGARIA DAMUNT I NO ME TORCARIA!!!

NO sé qui collons pot ser Jhonny weismuller però estic totalment d'acord amb ell. Pense que segundas partes nunca fueron buenos (sempre exceptem terminator II per confimar la regla).

Així que jo vote MICHAEL REGALISIA I LOS CHUPACHUPS DE KOJAC.

per cert, murf i pau, jo portaré tres o quatre jaquetes al cotxe, tot i això ja sé que no les voldreu. Una cervessa o tapa tot!!!
jeeeeeeeeeeaaaaaaaapppppppp!!! que anem cap allà. Propose posar-nos d'acord i dijous fer quedada ( de les que li agraden a Pau al messenger per pillar les entrades i quedar en un lloc). Murf, jo puc entrar a València a per tu si vols.

mmmmuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaa!!!

Empar dijo...

Aleeeee... entonces aneu als milicia ixos??? Pues.... Jo vote per anar a Matisse!!! Monyas Attic lights???Ademés podriem anar de soparte per València, que mlla més, no??

Guti dijo...

Madre mia la Empar donant pel sac. Però clar una persona monyas que ha de votar, un grup monyaaaaaaaaaaasss!!! Jejejejeje
"Jackon regalisia i les gominoles alucinògenes" al poder. Aquest tarda-nit vos cride a tots.

Carlos dijo...

Jo no califique a Attic Lights com a monyes, però un concert de Jackson Milicia és algo que s'ha de vore en aquesta vida. I un altra cosa dic, toquen dos grups més, menos canyeros, així que el cartell es pot considerar per a tots els públics.
Per cert, podriem anar vstits de forma cridanera... vamos migs disfressats. Per a no desentonar, vamos!