miércoles, 9 de diciembre de 2009

Coses

Mes coses:
http://www.nvivo.es/conciertos-en/Valencia/1

5 comentarios:

Viña a tope dijo...

Gran murf, gran!!! Dirè varies cosetes.

En primer lloc dir que jo m'apunte al que siga, eixe concert estarà de puta mare, una bona festeta i ambient genial.

En segon lloc. Jo particularment aniria abans a un altre concert. sala Mirror (València) 21:00 BENITO KAMELAS. personalment m'agrada més aquesta opció, també sé que és més cara l'entrada 15e.

http://www.benitokamelas.com/

De totes formes, com ja he dit, m'apunte a els dos llocs, així que ja direu alguna cosa, murf si vols que anem a un o altre, ens hem de moure ràpid pq no queda temps.

Una última cosa, murf and companyia, ja estan a la venta les entrades del viñarock 2010. si se pilla ara sols val 50 euros els tres dies(desprès 90), preu impressionant. Jo aniré segur, així que este finde ho parlem, és el 15è aniversari i el cartell serà gran, sols dir que l'escenari hip hop torna a juntar a EL CLUB DE LOS POETAS VIOLENTOS per l'ocasió.

Muuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaa!!! fins prompte.

xavieeeeer dijo...

Eeeeeeeeeeooooooo!!! Benito kamelas també va al viña 2010, així que vote anar al KI SAP, pq ja veure a Benito al festival.

Jou, jou, jou. Bon nadal

Murf dijo...

A mí m´agraden els dos, tinc igual, me tira mes ki sap, per la pasta, pero jo diria que ens agrada sols a Xavi i a mi. Digueu coses els demes.

Murf dijo...

Rectifique, acabe de sentir els grups i me decante per ki sap, pero que opine la gent

xavierito dijo...

Doncs rumbo KI SAP!!! Murf jo contactaré amb el momo, rafa i motx, mira a veure si parles tu amb juanpa i pau i ell a mb el enano... A veure si ens animem al menys un cotxe.