martes, 15 de diciembre de 2009

Viñarock 2010


Xics açò ja està en marxa. El Viña ja està ahíiiiiiiiiiiii!!! El momo, Murf, Bàrbara i jo ja tenim l'entrada comprada. hi ha que aprofitar l'oferta.

Viñarock

Ací podeu anar veient les novetats que hi han poc a poc. També està l'avanç del cartell, el qual encara li queda mooooooooooolt per omplir, no hi ha casi caps de cartell, possiblement els que més caps de cartell té és l'escenari hip hop amb la tornada de "EL CLUB DE LOS POETAS VIOLENTOS" i "VV, Violadores del Verso".

Per cert, aquest any de 12:00 a 07:00!!!! Madre mia, ara si que ens volen matar.

2 comentarios:

DJ Calvin Klein dijo...

Bones, bones xics.

Ja comença el compte enrere, per anar obrint boca i per anar ben preparats a l'esdeviniment. Aniré fent cd's amb els diferents grups que actuaran. He fet còpies per la gent que ja té entrada: Momo, Murf, Nuria (Espere que la tinga d'ací ben poc), Bàrbara i per mi.

Viña '10 Vol 1

Benito Kamelas - 100%BK
CPV (el club) - Madrid Zona Bruta
La pulqueria - Ney ho chingon
El puchero - Candela
El puchero - Hamuraki
Mago de Oz - Finisterra 1
Mago de Oz - Finisterra 2
Obrint Pas - La flama
Obrint pas - Benvinguts al paradís

Per obriiiiiiiir boca!!! gens malament. Si algú més s'anima, ja sap que pot fer, mirar els grups interessants que van, i fer cd's per aprendre'ls. con forme apareguen nous grups confirmats, aniré fent més volums.

Muuuuuuuuuuuuaaaa!

Barbarexuu dijo...

Jo ja m'he animat!!
Mira si m'he animat, que tinc 2 entrades... ¬¬

KE vagi bé!!!!!