lunes, 5 de mayo de 2008

Aniversari Momo i Xavieeeer part II

10:00 Partida de petanca al parc de l'alquenència.
11:00 Esmorçar (bar per determinar però colindant amb el parc).
12:00 Ruta de senderisme, iniciarem en la murta. Dinarem per dalt d'alguna muntanya i baixarem rodant (o al menys el pan).
A partir de la baixada els horaris són solament referencials.

18:00 Campionat de voley a la piscina de l'hort i campionat de Ping pong. Mentre es disputa el campionat hi haurà berenar (Orxata, llimó granissat i fartons).
21:00 Encessa de foc per començar les brasses per la torrà (Hèctor et toca currar).
22:00 Torrà de xulles i tot per l'aire (més encara).

Cloenda de la nit al pub ... ostia ara no recorde com es diu.

Ja aneu dient alguna cosa, per saber els que som. Per cert, també està posat al foro del fotogrames, ho dic per que entru algú i posem alguna coseta, per resucitar-lo que li fa falta. Els fotojoves s'ho curraren, ara ens toca als vells tornar-los a animar.
També he posat propostes per l'eurocopa, perros entreu a opinar. http://fotogrames.foroactivo.com açò per que no digueu que no recordeu la direcció. catalanes per vosaltres també va.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Per cert, ja no porte l'escayola. Pan, momo i moxman, la vostra derrota a voley en la platja està més propera que mai!!!

Anónimo dijo...

També hi haurà "Mamadeta" és la beguda de les festes de Santa Tecla de Tarragona
No malpenseu: Chartreuse verd, groc i granissat de llimona....
Estic segura que sou tan raros que no us agradarà...

Anónimo dijo...

açò es va liant i aquest cop no he sigut jo. jajajajajajajaja.

a veure. Anem per parts:
Divendres; El pau( avui m'ha dit que sí), el motman(hi ha proposat), el Xavi(s'ha deixat liar fàcilment) i les catalanes anem a sopar a Xàtiva, al tornar passarem pel clam per fer-nos última, ja que tanquen al maig.

Dissabte; Tot continua igual però amb una variació després de la torrà. El pau a proposat d'anar després a gandia e festa. Ens podem quedar al seu pis a dormir. El xavi, les catalanes, hector i paqui (ells dormen al trocet) s'apunten. La resta: Rafa, motxo, juanpa, carlos(tots),pan,raul,murphy,momo, empar, isabel... je tota la penya passe de seguir posant noms. Aneu dient alguna cosa MAMONS!!! Ale pues, per cert, demà dimecres hi ha lliga. qui se'n ve al pub a veure el valència(20) i madrid - Barça(22) i sopem. au

Anónimo dijo...

Bueno bueno bueno. Jo encara no se com tindre dissabte. Probablement no aparega a res de res (si, soc així de burro) així que probablement la festa siga de les bones, però com se el programa i els vostres mòbils si vaig a algun hora vos toque.

El que me em crida és el campionat de ping pong per supost, i eixa revanxa de volei, que fer equip momo moxo i pan i guanyar no es fa sempre, però crec que xavi hauràs d'esperar un pokiuo. Encara que anem cara l'estiu i no és raro acabar fent un voley platja en Gandia.

Ale xics, mireu l'hora que és i jo ja estic al curro (m'ha tocat portar a pous a l'aeroport, així que hui entre pronte)

A cascar-la

Anónimo dijo...

I SI PLOU QUE ANEM A FER?? PER CERT, A MI ME MOLA MOLT LO DE GANDIA!!! JO SI VAIG!! XAVI FICA UNA LLISTA DE GENT QUE BE, PER A SABER QUI SOM..

Anónimo dijo...

Hola hola. a lo vist el temps té ganes de fotre una mica el dissabte. No passa res, no el deixarem. Ja es baraien diferents opcions. Sí plou durant avui i demà la muntanya estarà impracticable. Suposant que dissabte no plou, podem mantindre l'esmorçar i la petanca després(Dormim una mica més) la torrà de xulles per dinar i sopem a gandia ja directament. Però tot són suposicions. Ja veurem el temps conformme s'apropa el moment.

PAqui, no et puc posar llista pq hi ha molt gent que encara no m'ha dit res. Tu saps que per mi, està tot el que vulga convidat.

Anónimo dijo...

Xavi, he vist que s'heu planificat un "3pa3" rotllo romantic en xativa, en soparet i orgia inclosa en les valencianes del nort! jejeje...
Bo, pero per si se feu enrere que sapiau tant tu com motxo que hui Ana Sifre ha convocat un sopar als tiraors i m'ha dit que vos ho comente per si voleu anar, ja que se te que pillar taula i tal. Digueu algo si si, i si no pos sort i bufeu al Pau pa... bo pa lo que vulgau! jajajaja