jueves, 22 de mayo de 2008

Asturiaaaaaaaaaaaaaas patria queridaaaaaa!!!!

Bueno bueno bueno. Jo ja estic pensant en les vacacions d'estiu, i en el viatget a a Asturies que ens anem a cascar. Se que hi ha gent que està pensant en vindre, gent que ni ho sabrà i gent a la que li la bufarà. Per això vaig a penjar el post, i el que vullga vindre i opinar que ho faja, i el que no vullga vindre si vol que opine tb.

Primer, les dates: Per rotllos de curro, cursets i demés no puc eixir antes del divendres 18 de juliol per la vesprada. El handbol platja es el cap de setmana del divendres 25 de juliol. Resumen: la meua idea es anar-me'n a Asturies el dia 18. Arribar de nit nit. I el 25 de matí matí poder eixir cap a catalunya, i arribar per jugar.
També vos avise de que pot ser que m'entre la gosera i me quede en asturies els dos caps de setmana (encara que supose que si ve mes gent no pasarà).

Segon, les activitats: Tot en bajoqueta. Per ara lo únic que sé és que vull anar de camping. A partir de ahí qualsevol cosa bona. Molta sidra, buscarem alguna festa d'algun poble, música celta, Alguna ruta per els pics d'Europa i una sorpreseta que vull preparar.

Tercer, presupost: No està clar encara, però volem que no s'emburre i tindrel clar antes d'eixir. Els campings son barats.

Quart, qui ve: Per ara Neus i jo. Convidats tots.

Ale pues, ja me direu.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Aleeeeeeeeeeee els cabronasooooooooooooooooos!!! que pretens fer-nos les dents llargues?collons, vius millor que un mestre!!!El viatjet està de puta mare. Però no anaveu la neus i tu mano a mano?bo, serà qüestió de veure per on respira la resta per apuntar-nos al viatjet. jejejeje. Home, la llàstima serà perdre sant bernat!!!jejejeje.

Un altra cosa, aquest dissabte hi ha partit?

Anónimo dijo...

hostis se m'ha oblidat tocar al rafa mont. Ara vos dic algo.

I el viatge no és de 2 mano a mano. De fet per això lo de intentar quadrar-lo per arribar a l'handball platja.

au

Carlos dijo...

Encete el club dels que aniria però te curro eixes dates.
Jo estic mirant algo x fer a l'Agost. ExpoZaragoza 2008? Una ruta per les platges del sud? Ens baixem al moro? Formentera per fi?... Qui sap.

Anónimo dijo...

jo m'apunte a formentera si ho organitza el peu!! jeje.. ademes, com ara sen va prop que vaja mirant,no? bueno, i tot lo demes si ens arriba el presupost i tenim vacances mosatros tambe. A lo d'Asturies jo no tindre vacances segur, les agafe a agost..

Anónimo dijo...

Mireu vos o vaig a dir més clar aigua.
Sou rematadament gays, l'estiu passat ferem un planing on cadascú s'encarregava d'unes coses i el que podia s'apuntava al q volia. Al final molts passaren de mirar el que els tocava. De totes formes, com estic aborrit, tinc vacances des d'abril fins setembre i pagades (jejeje no és per fotre ningú jejeje)podriem tornar a ficar full de propostes, dates i encarregat per mirar-ho. Pakiman estic totalment d'acord ambtu que pau s'ha d'encarregar de veure algo aquest mes, em dona igual siga formentera, mallorca o eivissa.

ale pues. ja xarrem paaaaannnn el furgol

Anónimo dijo...

Furgol averiguao pero pa mal.

Xavi tu com veus asturies?
He de parlar amb el ito que igual s'apunta (me va dir que depenia de si tenia vacances)

I el resto?

au

Anónimo dijo...

clar que si xavier, tenim que fer un altre calandari estiuenc!! per cert, kuant se pira el peu?? i la despedida kuant es?? perke supose ke hi haura festeta de despedida amb molts colacaos pel mig,no?

Carlos dijo...

Pakiii!!!
A lo del Peu te puc contestar jo mateixa. Se'n va demà per la vesprada després de currar, així que la festeta, si hi ha, serà aquesta nit... sempre i quan es deixe segrestar per nosaltres.

Anónimo dijo...

pos vaya, esta nit jo no puc ke tinc parranda en alginet.. jeje.. entonces dema no conte en hector pa anar a peonar,no?jaja.. bueno, pos peu a mi men deu una si la celebreu esta nit, aixi ke la proxima ke mos juntem no pot tindre son ni estar cansat.. disliu mox esta nit!