lunes, 12 de enero de 2009

DIVENDRES 16

Bones bandolers, o al menys això espere, que hi hagi bandolers que encara llegeixen el blog. Bo, a veure si vos animeu a respondre i a venir al sopar.

Com ja sabeu, l'inici del grup està ahí. jo ja tinc la bateria a casa i per al primer assaig hem pensat en fer un sopar d'inaguració com a bandolers toca. Per tant, aquest divendres hi ha torrà al meu hort, encendrem la llar per estar calentets i portarem els instruments. quin és el plan? Fàcil!

Sopar de torrà, passar-ho bé i tocar una mica o sigui, riure a més no poder.

De moment som segurs: Xavi i la bateria, Bàrbara i el saxo, Núria (presidenta del club de fans), Momo i els bongos, espere que Pau i la guitarra (si encara no tens la teva et porte una) PAn i l'armònica si està a Alzira...
Hector, Paqui, Juanpa, Ali, Rafa, Charli, Anna, Raúl, Mª José, Murphy, Raquel, Pan, Neus, Pau... i qui em falte (motxo, però m'han dit que estàs a Oporto) Confirmeu la presència per saber la carn i beguda que pillem i si podeu dur instrument millor que millor.

Ale pues, ara veurem si a part de la bàrbara i jo respon algú

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Bàrbara - Saxo
Núria
Momo - Bongos
Xavi - Bateria

Anónimo dijo...

Yo pontare el meu ukelele

Pau dijo...

JA TINC GUITARRAAAAAA!!!! ,però no se si arribara a temps

Anónimo dijo...

Contad con er rafa y con la isa, nosotros nos tocaremos

Anónimo dijo...

Jeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Pauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ja tens guitarraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! que grandeeeeeeeee!!! on l'has pillat? com és? una foto jaaaaaaaaa!!! segur que arriba. Que il·lusióooooooooo... grande, grande.

Rafillaaaaaaaaa, me alegro de que os apunteis, nos vemos viernes a difrutar como niños y beber como...

La resta aneu confirmant presència.

Anónimo dijo...

Mareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Si és que me feu fer unes coses...!!!
Quina gràcia! Si és que al final serà veritat i tot!!!

Jo portaré el saxo, el xavi la bateria, el pau la guitarra, el momo els bongos (robats), no se qui el ukelele, rafa i isa es tocaran, i núria... el paper i el llapis per apuntar toooooooooooot el que surti d'allí dins...
Motxo!!! I els cubates qui ens els posa?????? Tu ets el fan nº1...

Necessitem nom...

Apa!!! Fins divendres a tothom!!! Quina il·lusióóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Pauuuuuuuuu ja he vist la teva guitarraaaaaaaaaaaa!!! uguau que pasada, me cagaria damunt!!!

Ja no hi ha qui ens pareeeeee!!! després del divendres el món mai serà el mataeix, la nova ola musical aplega com un fona!!!

ja tens nom artístic? nosaltres et batejarem com "humor fino" però el nom el decideixes tuuuuuuuuu!!! la madre miaaaaaaaaa, està lo pitjor i després nosaltres. Xarrem aquesta setmana

Anónimo dijo...

Jo també he vist la guitarraaaaaaaaaaa!!! Semblarem professionals i tot!!!

Juanpa dijo...

Com se dira el grup?

Vist que ningu s'anima proposar noms ahi van dos noms que vos farien famosos:

"Los Mister Propers"

"Xavilila y las xicas con pilila"

jejejeje

PD: el sopar es de sobaquillo? ens cagarem de fret? nevara? pedregara? sobreviura la bateria?? sobreviuran les ulleres del momo???

Anónimo dijo...

Avore Xavieeeer qui es l'unic negre del grup, no me fajes competencia.

xarli dijo...

Jo, com a "..." o "qui em falte" em quedaré per Barcelona.

Anónimo dijo...

Juanpaaaaaaa, moltes preguntes però no dius si vens o què!!! El de Xavilila i la sxicas con pilila s'en surt. jejejejejejeje

Hector lo de "el negro de la siesta" ve d'estiu i va surtir junt a la fundació del grup. Entra tot en una, no és cap competència. És així.

Juanpa dijo...

Clar que vaig, no vull pedrem el debut.

Ali no vindra que encara li dura el esguinç i no l'abellix coixejar.

A les 21:00 que acabe de currar vos pegare un toc que no recorde com anar.