viernes, 6 de junio de 2008

Aniversari del Pan


Bueno bandolers i bandoleres, crec que ja fa massa anys que no celebre un aniversari com deu mana i molt records hem venen al cap:

- Despertar-me vegent un coixí flotant en ca el meu iaio,

- Despertar-me amb els crits del meu iaio al vore el seu camp inundat,

- El berny (per aquell entonces litrona) bebent maritini amb el loko i el peu,

- Una llanda de heineken pegant voltes tirant birra,

- El loko i jo fent el show dels globos de tricicle,

- El Spanish fly,

- El lolo diguent que en la vida tindriem novia,

- Kanteli...

- El bidó de sangria,

- Algú portant-me un tros de taronger...

- Anar a les festes de benimuslem (sí, benimuslem) tot enfangats,

- etc, etc, etc, ...


I no se que pasa este any, igual morrinya, o igual està ploguent tant que veig factible inundar alguna cosa, que m'apetix celebrar-lo. Ì ho vull fer a lo grande com solia, però necesitaré algo d'ajuda.

Primer necessite un lloc per supost. Estic obert a tot oferiment de xalet, camp, almacen o lo que siga, però si no apareix, JUANPA, com estaria per alquilar alguna cosa 1 setmana? quants diners me poden sablar?

Segon les dates: 12 i 13 de juliol

Tercer la penya: Tota la que conegam. Bandolers, Andrea i companyia, Algemesienses, Nacho, lolo, catalanes, tots els que se vos ocurrisquen.

Quart activitats: Obert a tota sugerencia real, possible i amb algú que la organitze. Jo per ara he pensat en un campionat de futbol 3x3, campionat de voley (si hi ha on jugar), campionat de tir amb arc, balonmardon (si hi ha piscina), bang, parxis, basket, concurs de paelles, rally guarro, carrera de vehicles infantils per equips, concert del nacho, etc...


Bueno, que digueu?

3 comentarios:

Carlos dijo...

A Agullent tal volta?

Anónimo dijo...

Si necesites qualsevol cosa ja saps on trobar-me!!!
M'alegre que els que sempre hem celebrat l'aniversari o tornen a fer, Ostia!!! eixe dia és especial i hi ha que fer alguna cosa.

Anónimo dijo...

I DE QUE TOCA ANAR DISFRESATS??? JEJE..