martes, 17 de junio de 2008

VIÑAROCK!!!!!!!!!!!!!!!!

Persones inaudites i malicioses, com vos va a tots? Després d'estar més de dues hores llegint totes les noves entrades i comentaris dels últims dies (la mare q vos va q mort). Vos informe de les últimes notícies del Viñarock, sobre qui anem de moment i demés coses.

Anem:
Xavi
Momo
Motxo (en principi sí)
Paqui
Ara venen les jugades:
Pili (dijous a extremoduro) i passarà la pulsera al hector pel cap de setmana
*Pan (dijous a extremoduro i dissabte)divendres anirà Andrea (la meva)per ell
*Neus (dijous a extremoduro) passarà la pulsera a... o un dels nostres o una amiga d'Andrea

Pan i Neus falta ultimar els flecs per passar les pulseres.

A veure, l'entrada; l'entrada val 60e. Anticipada i 70e en Taquilla. ens interessa aquesta setmana deixar més o menys tot clar així els q anem segur i els que ja tenen la jugada confirmada ens pillem les entrades i ens ahorrem 10 macus.

Ale pues, ja em dieu si algú més s'apunta i anirem informant de tot.

Pd: Al calendari d'estiu s'afegix Dinamarca i Suècia a la segona part d'agost (vol 33e a-t). Pan com va el teu aniversari, ja has pensat alguna coseta?

25 comentarios:

Anónimo dijo...

weriii tu ten vens o ke welacooo???

Anónimo dijo...

Me feu envejeta de veritat e!!! M'agradaria anar a vore algun concertet, però poques coses que me diu ma mare... Sempre acaba tenint raó, així q li faré una mica de cas.

Xavi!! Tranqui que ja aniré informan-te dels dies que has de pujar per a prendrem la plaça de funcionari...

Records a tots!!!!!

Anónimo dijo...

JO no puk anar cap dia, curre de nit la setmana que ve.
Com esta lo del futbito de les 24 H.

Anónimo dijo...

Nous Fitxatges pel Viñarock desde catalunya:
- Núria
- Anna Coronas (nova incorporació)
- Lurdes (pendent de lliurar divendres).
De moment són dues les catalanes que baixen a disfrutar de la terreta, a veure sí Lurdes pot completar el trio i la barbarechu es mor d'enveja, no pot resistir-ho i forma el poker català.

Anónimo dijo...

xavi pero eixe cap de setmana es lo del futbito? les 24h? a vore si esteu convollant a tot lo mon i despues es rajeu..

Anónimo dijo...

Paki welaca ves en cuidao no et destruisquen els "perroflautes" del viña que ja estas major.... jajaja

Jo pase d'anar, entre setmana curre i pa el finde no m'apanya el pla. Me'n vaig dissabte i diumenge a Alacant a fogueres en Ali i unes amigues seues d'allà.

D'awelo res que et recorde que tens casi un any mes que jo!!!! welaaaaacaaaaaaaaa!!!!!!!

Anónimo dijo...

jeeeeeeeeeee, paquiiiiiiiiii. si q són les 24 hores però no passa res, ja vaig igual al viñarock, ja jugaré el partit de les tantes del matí quan torne del festivala

uguauuuuu que passada, no?

Carlos dijo...

Xavieeeeerrr...
Quan pillem les entrades?
D'altra banda. Com està el viatge a Suècia? Hi ha que confirmar prompte o qué?
Au!

Anónimo dijo...

xavierrr a mi no me la compreu ke tinc ke parlar en pili encara.. ademes, si hector no be en tot el cap de setmana jo no crec ke vaja tampoc a tot.. igual dijous i divendres si.. bueno, ja ho parlem

Anónimo dijo...

A vore. Em un atac de responsabilitat he decidit ni anar al viñarrock ni a les 24 hores si no son dessprés del dia 4 de juliol.

Bàsicament estaré enclaustrat en valencia fins que pase el 4.

És lo que tiene.

au cacau

per cert, que es això de suecia?

Anónimo dijo...

El panorro és un gaylusac de molt de cuidao!!! però de molt de cuidao!!! no saps fer-te major, tu ale seguint la societat, conforme em faig gran em faig responsable, perquè em toca, ho diu l'edat del meu DNI. gaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!
La societat aquesta ens arrastra a la desactivació total de la persona, i ens deixem lliscar per ella com si no puguesim fer res. No, definitivament no. No estic disposat seguir amb el teu veninós joc, jo jugaré les meves pròpies cartes, la meva pròpia partida. Et desafie. si tinc més del que li pots oferir a la gran majoria de la humanitat, tinc com poder viure sense morir de fam, d'una mina antipersona, a mans d'un dictador boig. Que em pot posar com a molt, donar-me dos portades? m'agrada l'idea, al dolor hi ha plaer (i no poc). Jo et desafie, jugaré la meva partida.

Anónimo dijo...

xaviii ke tas fumat?? jajaja

Anónimo dijo...

ah, no es per res, es perque jo tame en vuic.. jeje

Carlos dijo...

A vore...
Per als que pensen comprar-se l'entrada anticipada, que sapien que val 64€ i no 60 com diu el cartell del festival.
Rao? Despesses de distribución.
Total que per 6€ passe d'anar a Valencia un dia a propósit a per elles, ja que m'eixirà más cara que en taquilla.
Informats esteu.
Au!

Anónimo dijo...

hola xics! mestrene en el rollo este que teniu así aixina que hola a tots que ja fa molt que no vos vec!
una cosa, no n'hi han entrades només per a un dia? es que el meu sou de becaria no me dona per a mes que tinc despedida i boda per enmig.
i un atra cosa? ningú va a la malvarosa la semana que ve? dilluns son fogueres!
per cert, Pann marieta esta que sen ix... que sen ix per dalt del balcó.. jejejejejeje

Anónimo dijo...

jo si ke vaig bras treballaor!! ah, per cert, comencen les vacances el dia 1 de juliol.. me fan mitja jorna i acabe a les 2 jeje.. aixina ke la playeta la farem xas,no??

Anónimo dijo...

Uguuuuuaaaaaaauuuuuu!!! primer de tot donar la benvinguda a la pilaricaaaaaaaaaaaa!!! jeeeeeee, hellowen.

En segon lloc: Paki tu ja saps el q em fume jo, per a que preguntes.

Tercer: Motxarro entonces les pillem a taquilla dius, home, si hi ha que anar a posta a per les entrades no val la pena, però si dius q dilluns estàs a valència, amb eixos sis euros ens fem birres jejejeje. Ja et cride el finde per dir-te quants venen desde catalunya exactament.

Per últim: Una reverència als deus grecs, grandeeeeeeeeeee!!! mira q em vaig riure.

Anónimo dijo...

Hostia que rollo més filosòfic, no? és com el anunci eixe del cotxe que hi ha un tio tot loco llegint un llibre "On the Road" diguent que sigue a la gente interesante porque blablablabla...

hay que joderse... ni que fora l'únic bandoler que me quede fora.

Muy buenas Pili. Com està la nostra planteta? perque està vist que he de fumar-me algo...

Anónimo dijo...

xics al final des de catalunya baixem 4, la nuri, anna, barbaretxu i xavieeeeeeeeer.

A més quan acaben els concerts de dijous puje a llegir les opos i cap a baix altra vegada. Vamooooosssss

Anónimo dijo...

jajajajajj siiiiii Al final vinc!! que llegeixo dijous jo!!! ole oleeeee

El xavi llegeix el divendres a les 12-12:30... esta zumbaooooo

Anónimo dijo...

El himne del Viña:

Lletra:

Perro-flautas! perro-perro-flautas!
Perro-flautas! perro-perro-flautas!
Perro-flautas! perro-perro-flautas!

Partitura:
sol-fa-sol-fa----fa-sol-de-la-ostia
sol-fa-sol-fa----fa-sol-de-la-ostia
sol-fa-sol-fa----fa-sol-de-la-ostia


(*Tema inclós en la propera edició del "Guitar Giro")

Anónimo dijo...

welacoooooooo que tas insolat?? jajaja.. eske eres masa major pa eixir d'Alzira..

Anónimo dijo...

quinceañera??? jajajajajaja quince en cada pata! lo menos!!!

Anónimo dijo...

mareeee

Canvi de plans!!!
Ja us explicarà Xavi!!!!
Sembla a ser que s'ha tornat una mica responsable... jejejj

Agurrrrrrrrr

Anónimo dijo...

Xics, en aquest moment era una de les coses que més il·lusió em feia, però no va a poder ser.

Al final tornaré a alzira divendres, tinc examen de opos divendres al matí. No passa res, a jugar les 24 hores, ole ole!!! ja aniré a qualsevol ciutat d'espanya a veure extremo. vos o puc assegurar.

Per cert, Bàrbara aquest és el primer tema que super el teu en quant a comentaris.

A pesar que no anem al viña, les catalanes baixen de igual forma, així q a preparar-se jejejejeje!!!