miércoles, 11 de junio de 2008

EXTREMODURO

A veure en aquesta vidA HI HA QUE FER TRES COSES ABANS DE MORIR; Plantar un arbre, escriure un llibre i ANAR A UN CONCERT D'EXTREMODURO (aquesta a sustituit tenir un fill clarament. Així és que. Pan, Paki, herto, Charli, momo, motxo, Murphy, Juanpa, rafa... i tots els que pugueu estar interessats una mica en anar, no feu la ma i animeu-vos però ja.

EXTREMODURO - festival Vinya paiporta Dijous 26 de juny, espectaculaaaaaaaaaarrrrr!!!

Però a més estan barricada, la pulqueria, muchachito, delinqüentes, amparanoia, NOFX, mago de oz, rosendo, mojinos, 7-7, albert pla, ari,

Simplement impressionant, espectacular, brutal... va muerminmans animeu-vos!!! que cada cop que deixem escapar una d'aquestes ja no torna.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

a quin hora actua extremo?? jo ja els he vist i molen molt!! jo si puc m'apunte!!

Anónimo dijo...

Quanta pasta val? perque tinc entés que hem de comprar entrades per a 1 dia o 3. I si hay que ir se va, però jo vull vore NOFX, Extremo, mago de oz, lagwagon, pulqueria, muchachito, barricada, mojinos, ...

Bua, crec que igual no puc anar a tot.

Bueno, com està la pasta i les entrades?

Anónimo dijo...

Ualaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Que guai no??????? Fins quin dia és això??? Hi ha horari??

Anónimo dijo...

Vale, no contesteu!!! Acabo de veure la informació més amunt!!!
jejejej

Anónimo dijo...

Paqui extremo toca dijous de 23:00 a 1:00 te cagues. uuuuuggguuuuuuaaaaaauuuuuuuu que passada!!! més coses l'entrada 60 euros els tres dies. mel de borinot, 20 el dia. la d'extremo sol ja val més.

Pan ho vegem tot tranquil, a mi em trauen d'allí amb 20 kilos menys. la madre mia si es que m'agraden tots el grups que van.

per cert pan i rafa, heu vist que hi ha licha libre mexicana!!! bbbbbbbbuuuuuuuuaaaaaaaaaaa!!! hi ha que anar jossssssseeeeeeeee""""
Paquiiiiiiiiiiiii!!! toooots!!!nens animeu-vos perfaaaaaaaaaaaa!!!!

Anónimo dijo...

Mosatros anem!!!!!! el hector ke empalme que un dia es un dia!!!! jeje.. que guay anem a vore extremo!!

Anónimo dijo...

BUENO, RECTIFIQUE.. JO SI KE VAIG, QUE HECTOR CURRA PER LA NIT.