martes, 15 de julio de 2008

Açò esta mort...


Com se nota que es estiu...

14 comentarios:

Anónimo dijo...

sou uns muermimanssss muermimansss

Anónimo dijo...

Més feina per a mi, jejeje

Anónimo dijo...

al final quin dia pugeu¿¿?¿?
pq potser us puc venir a vore el dissabte al matí i marxar a la tarda!! Ja direuuuu

Carlos dijo...

Pugem el divendres per jugar a la vesprada. Dissabte al matí estarem per allí, no se en quines condicions però estarem.
A vore si ens veiem!

Anónimo dijo...

A VORE, MOSATROS PUGEM DISAPTE A MIGDIA PERKE HECTOR TREBALLA DE NIT. ENTONCES QUI HAJA DE MOURE TAMBE DISAPTE QUE HO DIGA I MIREM ELS COCHES PER NO ANAR 50000 COCHES.. JA DIGUEU ALGO..

Anónimo dijo...

Paki awelaca

Anónimo dijo...

AWERIACO

Anónimo dijo...

tu si ke eres awelacoo ke ni vens!!!

Anónimo dijo...

no vaig perque allo es un geriatric

Anónimo dijo...

per cert paki, que tinc entes que tame anira el teu amic "el amo del fotogrames..." es dir el Pepe, ves en cuidao a vore si no te dixa beure o juar al futboli!!

Anónimo dijo...

ma que sou zizañeros!!! welacos zizañeros!!! jajaja

Anónimo dijo...

Aquí hi ha gent que va dir que pujaria a Tarragona i després na de na e!!!

Com vau acabar?? Vau arribar vius???

Com ha anat Sant Bernat?? jajaja

és un interrogatori per si no ho havieu notat!!

Carlos dijo...

Com es un interrogatori, vaig a respondre.
Vaig tornar mort de madrid el divendres i ja no vaig tindre forces de moure altres 300km en cotxe per la nit.
Sant Bernat normalet, damunt m'he girat el peu i ara vaig tot coixo. Espere que Santa Tecla no defraude, que he agafat 3 dies de vacances per estar allí.
Per cert, enhorabona per la plaça, que ja m'ha dit Xavi que la tens.

Anónimo dijo...

Aço no acaba mai o què? ja no puc més, no veig el final de tant de dia seguit.