miércoles, 23 de julio de 2008

Hola bandolers


Bones bandolers, com van aquestos dies d'estiu que portem. Espere que estigueu més animats que el blog. Com tots sabeu, no sé estar quetet a casa i la veritat, els mestres ens aborrim massa a l'estiu. Per eixe motiu em pire fins el dissabte 2 a Andalusia. Ací comença el perquè del nou missatge.

Torne el dia 2 perquè no aterrisse a Alzira, sino a Alacant. Al concert d'Extremoduro, ho dic per si hi ha algú interessat en venir.

Per altre costat senyoreta Paqui, ja està clar lo de les entrades. Tinc 6 per el euro disney de madrid i 6 per portaventura. ara falta veure a qui ens apeteix anar i quin finde. Jo aniria a madrid divenjdres i tornar diumenge, així també tenim un dia i una nit per eixir per allí i no sols anem al parc. Ja direu dates.

PD: qui vulga qualsevol cosa ja sap el meu mòbil. jo no toy, toy ocupao conosiendo andalusas. besos a tots

1 comentario:

Anónimo dijo...

que way!! jo tinc vacances del 4 al 24 d'agost.. a vore un cap de setmana que ens acople a tots i ens pirem paca alli, pero podiem anar kedant en el dia per a vore si reservem algun hostalet o algo per a dormir,no??