martes, 1 de julio de 2008

Handbol Platja Vilanova

A veure Bandolers, hi han novetats i prou importants sobre el handbol platja.

El campionat no és el cap de setmana del 25 i 26. L'han abançat al cap de setmana del 18 i 19. Si els de asturies encara no heu reservat res, la cosa seria invertir els llocs, anar abans a vilanova i d'ahí a asturies. açò lo bo q té és que la data de tornada d'allí queda oberta, podeu-em estar uno, set o deu dies.
la data màxima d'inscripició és el 15. Així és que........

Pan
Neus
Raúl
Charlie
Motxo
Momo
Rafa
Alex
Hèctor
Paki
Xavi
Pau
pense q no em deixe a cap dels habituals. Aneu dient coses JA!!! per vuere els que som i jo buscar lloc per dormir. Han habilitat un lloc per fer barbacoa, o en el nostre cas eixa paelleta per sopar.
http://balonmano.mforos.com/99485/7072590-14e-handbol-platja-vilanova-open-popular-2008/

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola xiquets, bo com ja imagineu jo m'apunte!!! COM ESPERE que fem equipet per passar un cap de setmana junts i a gust al igaul que l'estiu passat, vos pose un altre campionat el cap de setmana anterior per si voleu que fem una mica de "preparació" jejejeje.

És en Oliva i es realitza el cap de setmana del 12 i 13 (anterior al de vilanova). La putada d'aquest és q el límit d'inscripció és el 4, per tant si volem anar hem de saber-ho ràpid. besets guapos.

Anónimo dijo...

Xavi!! Fa dies que tens el blog molt autista ee!!! poca gent parla...
Jo suposo que els dies ke pujareu a fer l'handbol, estaré per tarragona, així que ja pujaré a veureus!!!

Apa!!! una que diu coses!! així estaràs content... jajajajja

Adéu!!!

Anónimo dijo...

xavier mosatros si ke anem

Anónimo dijo...

Pero tot que anem i anem arrassar, aixi que vajen ficant el nostre nom a la copa que ja es nostra.
P.D: Crec que Isabel alomillor tame be.
Ale fins que ens vejam

Anónimo dijo...

Així m'agrada, l'any passat no passarem de grup i agafarem dos petots descandalo. però engunay!!! enguany!!! a part de passar de grup els petots seran encara més brutos jajajajaja. Encara recorde a héctor putejant l'altaveu del xiringo i tirant les porteries, al xarlie q ni es veia a l'últim partit o fent una marató en compte de handbol, al momo croqueta com no, al pan donant pel cul amb la foto i la lluna (jejejeje)el rafilla, l'alex, el moxolí, la paqui i pili preparant els porros i la beguda, al raúl tot simpàtic, el motxman... Ostia Pau m'oblidava de tu, bueno, tu deies q jo no vaig anar a cap d'any i dormiem junts així q no passa res. a més, com heu vist al tema, aquest any podem fer la paelleta i tot.

uguuuuaaaaaauuuuuuu que passada, no?