jueves, 10 de julio de 2008

Xavieeeeeeeeeeeerrrr


Tot anava de puta mareeeeeeeeee!!! les opos estaven controlades i els examens anaven caient del meu costat. Ja estava aconseguit quant de repent... Em diuen, aquest carrer el posem en honor a tu. Baixat els pantalons i posat la vaselina, jejejejeje. HI havia alguna cosa que no m'agradava. Ras, ras, ras, ras. Impresionant, jeeeeee m'he quedat amb el forat de tunel. El final meu a sigut mentre recollia els apunts sense que ells em diguesin res: "Je, per això està la llei als coles, si vols saber algo vas i ho busques i au"

Bo, ja estic de vacances. Vos pose la llista de gent q de moment anem a vilanova, la resta dieu algo ja, qui tinga camises de l'equip q les porte al pub.

Xavi, Momo, Raúl, Hector, Paqui, Alex, Moxolí, Marine, Javi Monzó i Pepe van dir q també s'apuntaven, Carlos i Anna.

Falta confirmar Pan, Rafa, Moxo i a qui em deixe. Áquest any hi ha lloc per fer paella a la nit.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Li havieu d'haver vist la cara al sortir de l'examen... mare meva! Feia por i tot!! jejejej

el primer que va dir quan va sortir va ser: Au! anem?
Pooooobreeee

Tranquí Xavii!!!