jueves, 30 de octubre de 2008

Cancel·lat el Futbol 7



A pesar de la probabilitat de plutja decidirem reservar pista de futbol 7 al tulell, però.... Resulta que este divendres fan el torneig Ciutat d'Alzira (o algo així) i no ens deixen jugar. Clar, com no tenim ni el Venecia (inundat) ni el Luis Sunyer (que digo jo, no podrien fer el torneig Ciutat d'Alzira alli?)

Bo, la cosa és que s'ha cancel·lat el partit. Ho sent per el Guti.

HE PILLAT PISTA PER AL DIVENDRES DE LA SETMANA QUE VE. 21:30 al Tulell. Ja està reservada.

Au

3 comentarios:

Anónimo dijo...

jo me caguen la puta mare del trofeu de futbol i de sa puta mare i de la mare que els va parir i de la mare puta ostia guarra i filla de satan i de lucifer i de la mare que els va parir a tots. fills d'una puta.

Anónimo dijo...

je me caguen deu en quina mala ostia me'n vaig al llit fills d'una putaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! en les ganes que tenia jo de correr quatre carreres junt a vosaltres i de guanyar un puto partit, fills de puta amb el bon sabor de boca que vaig acabar la setmana passada tornant a jugar al meu lloc, a la punta. a la punta mare que envie jo als cabrons que no ens deixen jugar.aaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggghhhhhhhhhhhhh fils de fils de fills de fills de ..................... mira, vaig a fer-me una birra i un filter a falta d'un canut de maria que ara em vindria mel de borinot per que s'em passe el puto cabreig.

Anónimo dijo...

Yo vaig i el meu germa tame