martes, 28 de octubre de 2008

Hi ha tantes coses




Hola bandolers, com va tot. Hi ha tantes coses que vos vull contar... Faré "5 cèntims" com diuen per ací i ja vos passaré l'informació de primera ma.

Per començar:
Com ja sabeu, dissabte vaig estar de festeta per Barna i anarem a la Razzmatazz. Simplement al·lucinant. Jo vaig dir que tenia que tornar amb els colegues i tots em van dir que sí, era lloc per anar amb vosaltres. Així que ja esteu mirant data. Pau, Motxo i Berni vosaltres disfrutareu barbaritats. Berni a mi em va recordar un ou a alemanya, perpo amb més sales i un au de personantges impressionant, a més música en directe a varies sales. apunta-te-la (per cert berni, vaig cridar a pau per anar al concert de barna de franz ferdinand però no queden entrades).

En segon lloc:
Aquest finde hi ha al foto festa de Halloween? nens els que estem ens podriem currar una disfressa guapa (eixa és més per tu Pan).

Concerts i demés:
1. Com ja sabeu també, intente anar el finde del 14 i 15 a Madrid, a veure madrid, surtir per allí i anar al fí de gira d'Extremo, actuen els dos dies.
En cas de fallar, tenim l'opció d'anar a Girona a passar el finde i veure a Chambao en concert (per si algú s'apunta)

2. Altre concert que no ens podem perdre (va molt en serio, jo repetiré) El divendres, 19 de desembre actua a València Muchachito Bombo infierno. Tremendo, espere que algú s'anime.

3. Aquest no em deixa entrar a la pàgina ara, ja passaré l'informació.

4. Sialgú s'entera d'algun concert de Manu Chao on siga, que avise. sempre és una bona excusa per passar un finde a qualsevol país.

5. Qualsevol altre concert o cosa interessant, ja teniu acompanyant

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Buff quanta cosa, però el punt 3 no me queda clar...

A vore, disfressar-nos... bè, alguna cosa podem fer, no?

I lo de muchachito, jo he de mirar-ho, però jo igual m'apunte. Ja ho xarrem ací.

Anónimo dijo...

Se Luiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssss!!!

1. Lo de Muchachito et conte.

2. El poal confie amb ell (ja et contaré una proposta pel futbol 7 molt interessant)

3. Com no tens clar el punt 3? t'explique. ahir no podia entrar a "www.losmarea.com" bo, Marea actua el divendres, 28 de novembre a la sala Jamm a Brixton (Londres) on es van fer famosos The Clash. Bona excusa per fer un cap de setmana cultural per la capital de la Bretanya, No? Moxo, Berni, pau, Momo, Juanpa...