lunes, 6 de octubre de 2008

EXTREMODURO



Xics per fí. aquest cop síiiiiiiii!!! ja tinc 4 entrades comprades pel concert d'extremoduro el proper 18 d'octubre a onda. De les 4 entrades hi han pillades 3 una per Al PAN, EL MOMO I XAVI (JO). La quarta està pendent de resolució per qui la vulgui. En un principi se la endose al Pau però si algú vol venir sap que té una entrada esperant-lo.

Dissabte 18 d'octubre. 20 hores opertura de portes. 20:30 Calaña (guapos) 22:00 EXTREMODURO

Momo, pau i pan aquest finde jo no vaig, per tant no ens veiem fines el divendres 17. dia abans del concert (el qual espere jugar a futbol 7). Si veieu a Andrea aquest finde comenteu-li si se'n ve amb nosaltres al cotxe. Ja xarrem, a veure si animem açò una mica cabrons

4 comentarios:

Carlos dijo...

Ei Xic! Jo no estic interesat, però te conteste x vore si açò s'anima un poquet.

Anónimo dijo...

Així m'agrada carlos, sempre hi ha que deixar constància. Ja hi han masa lectors passius.

Anónimo dijo...

Tu mujer me la pone...

Anónimo dijo...

passius passius passius!!!!

Demà nem a vore una cavalcada zombi!!! jajajaj

Gran frikada!!!

(toquem fusta pq no plogui massa)