jueves, 21 de mayo de 2009


Bones Bandolers i Bandoleres guapos i guapes. Al final no feu el paintball? bo, a veure si coincideix amb una setmana que jo vaig. Simplement saludar i dir dues cosetes.
En primer lloc, demà aniré a veure Jonnhy Ping Pong, l'obra frustada del Pan jejeje. A més, amb dues invitacions per la cara, com a col·laborador del Valentino. A la vida hi ha que tirar-li morro per aquestes coses, jo porte un any entrant per to the face a uns quants llocs, jejejejejeje. 40 maurelos per sopar i unes birres després!!! Ara a veure si em donen acreditacions pal Cambrirock, que ve carregadet enguany.

En segon lloc, aneu preparant-vos els que vulgueu per dissabte 6 de juny, eixa nevereta amb birra, camisa de "tira-li fort II" i demés cosetes, que la nostar Barbaretxu aplega a València per disputar la final de lliga d'Atletisme (Pel entesos amb açò, han fitxat una nova 2 metros, la que hi havia ja no està, però tira una amb reuma i diu la bàrbara que és un espectacle veure-la desprès de cada llançament)total, que no volen una rival que li puga fer sombra. Això és pitjor que amb Schumacher i Barrichelo jejejeje.

Besos a tots amors meus. Per cert momele, aquest dissabte si no passa res vaig a un concert de Macaco, quan vulgues em tornes el CD mmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaa

9 comentarios:

Momo jugando al pro dijo...

Te lo mando por mesenger o por sms? o por via satélite.

Barbarexuu dijo...

Pero com s'arriben a girar les coses!!!
Jo només viag dir que la 2 metros no estava, i que la que hi ha ara (pobra) te les lumbars pitjor que jo i que cada vegada que llança li fot un mal impressionant...
No se si anirà si està com l'altre dia.

I lo de València encara no se sap segur, si ho organitza el Terra i Mar sí.
Ja us informaré!!

Petonetsss

Barbarexuu dijo...

Ja veig que casi només parlo jo.
Ahir vam anar a veure el Johnny Ping Pong. que FRIKY!!!!!
Sort que ens van regalar dos entrades per la cara del vostre amic Xavi, pq pagar 20 euros per entrada... FA MAL!!!
Vam riure, i MOLT però va ser bastant cutre...

Per cert! L'encontre del dia 6 de juny és:
Valencia Terra i Mar
Playas Castellón
Puerto Alicante
AA Catalunya

Suposo que organitzarà el Valencia.
No tenim res a fer, i si quedem quartes ja és un gran "logro" pq feia anys que no arribàvem a la final.

No res!! Que ens veiem aviat!!!

Agurrrrr

Barbarexuu dijo...

Torno a parlar jo (la que parla sola)

Ja està adjudicat:
Competim a VALÈNCIA.

I al concert de Macaco no hem anat, bàsicament pq no aniriem a Guipuzcoa a sentir-lo...

Agurrr

Carlos dijo...

Allí estarem per recolzar-te Barbara!!!

Calvoman dijo...

ostiaaaaaaaaaaaaaa!!! Bàrbaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que no parles solaaaaaaaaaa!!! jejejeje

Així que ja està clar que és a València! doncs ja saps que serem uns quants tifosis a la grada!!! que es preparen les rivals que mai habran sentit tanta presió. El llançador número 12 estarà allí. LA anem a liar com mai s'ha vist, palabra de calvo! jejejeje.
Per cert, pels que s'animeu a venir i passar un dia FANTÀSTIC!!!
Després podriem quedar-nos a sopar per la capi ja que estem, tampoc m'importa tornar a sopar a l'altra capi, la de la ribera. Bo ja anem parlant que el compte enrere ha començat.
Queden 11 dies, motx, ja tens pensada la versió "TIRA-LI FORT II"?

Carlos dijo...

Jejeje... encara no la tinc pensada no, però tot s'andarà.
Per cert, podriem quedar-mos a València a sopar i eixir una miqueta per allí, no? Que ja fa molt que no ho fem.
Au!

Barbarexuu dijo...

Jo no he sortit mai per València!!!! Si m'ensenyeu l'altra capi tampoc m'importa...

Per cert, l'atletisme no és com el futbol e! allí ens respectem tots i hi ha SILENCI quan llencen les altres...No me la lieu per favor!!

Un petonet!!!

Tifossi dijo...

No la liarem!!! sols portarem bombos, megàfons... i un pola amb birreeeeeeeeeeeees!!!

Oeoeoeoeoeeeeeoeeeeeee. Barbaretxu oe!!!