lunes, 11 de mayo de 2009

Futbol 7


El Barça guanya la lliga, la copa, la champions... sí, sí. Però els bandolers guanyen al Tulell!!!
Xics no juguem a futbol 7 des del partit de boda del Hector. L'altre dia el pau, naiguer, momo i jo vam estar dient que aquest era uin bon divendres per retornar al camí de la victòria que vam veure truncat l'últim cop. Així que PAnnucci, mira a veure com està el tema pista i rivals perdedors.

Vaig comentar de sopar després a l'hort. aveure el pauman els acords que ha aprés. Bo, ja aneu comentat el tema futbol i soparet com està.

Motxo, Aquest dissabte fan algo interessanty al Varadero? et deixe eixe apartat.

Charlie, jo lo del paintboll estic en interrogant. tema pasta. Si anarem molts acabaria apuntant-me ja ho saps. si no està mal.

Per cert, Impressionant el concert del divendres, ahí estavem el momele, pau, naiguer i jo en primera fila cantant totes les cançons. La madre mia, ens sabem totes les lletres. jejeje Si algú recorda alguna cançó de tota la nit que ho diga!!!

17 comentarios:

Panorro dijo...

jo busque rival, però ara li tocaré al herto pa que pille la pista, que ell està per alzira pels matins.

ah!, si volem guanyar segur li ho puc dir al meu nebot (9 anys) i a la seva clase. A eixos els guanyem segur...

Panorro dijo...

Ja està en marxa lo de la pista (Peu) i lo dels rivals (Pepino).

Convocatoria:

Pan (confirmat)
Xavi (Confirmat)
Peu x2 (1 confirmat)
Rafa (li tocaré)
Momo (supose que si)
Herto x2 (1 confirmat)
Moxo (no se)
Murf (sí o sí)
Ito (si veniu divendres ja esteu ací per al paintball...)


Ale, a cascarla

Murf dijo...

Si Pan diu sí o sí, ja està clar

Pau dijo...

CONFIRMAT!!!! Tenim pista a les 20:30 al Tulell. AL TULELL!! (pa ti murf)

Di Vaio dijo...

PaAAAAAAAAAAuuuuuuuuUUUUUUU!!!!
CAbrooooooooooooöooooooóoooooo!!!
a les 20:30?
eres tu poc fill de satan!!!

Pues na, el Guti i jo ja aplegarem en algun moment. Per cert, passa per ma casa a per les botes de futbol si no t'importa.
Ale a cascar-la

Pau dijo...

o 20:30 o xuem al miniestadi

Anónimo dijo...

yo voy al ministadi

xarli dijo...

el anonimo soy yo, el xarli, el ito(s), el enano, el carlitos, el pequeño, el diminuto, el nano, el cabrón...o como querais.

Nidifonso dijo...

El meu germà tame bé, bueno si som molta penya no.
Pau quants ne som per a juar????

Guti dijo...

Pan del Bosque, podias hacer la convocatoria,no? que tengo ganas de saber si estoy o no

Panorro dijo...

Esta nit faig convocatoria, pero el que mes me preocupa x ara son els rivals, que encara no ne tenim...

Pan del Bosque dijo...

Pareix que ja tenim rivals: Pepe i els amics (Pepe el del madrid? no estava sancionat?)

Convocatòria:

"Green Arrow" Murphy
"Gato Predom" Momo
"Calvin Klein" Xavier
Rafa "la Bujar"
"Nidilfonso" Herto (x2?)
Hermanos Derrik (x2)
Pan "Del Bosque"
El Guti (sí, convocao)
"Carl" Itos?

Murf dijo...

Casi nos llega para hacer el partido entre nosotros.
Con 3 más, arreglao.

Xavieeeeer dijo...

El tema del futbol es preveu solucionat. Heu comentat alguna cosa del sopar de després? jo havia posat d'anar a l'hort per tocar un poc la bateria i el pauman la guitarra que açò ja va agafant forma. Allí també es pot jugar a cartes qui vulga, supose que com ningú ha dit res no anirem. Pauman com va eixa fender, ja sona o què? fem alguna coseta el finde, uns ritmes, unes cançons, un cd, el primer concert...?

Herto dijo...

Xavi jo no es per no anar al teu hort, pero si acavem de jugar i dutxarmos sobre les 10, jo aniria a sopar al bareto del ultim sopar meu de solter, el de les pizzes toches. Bueno fins la nit. Pan el meu germà no vindra.AU.

xavieeeer dijo...

ok, jo ho deia per tenir algun lloc

Juanpa dijo...

Jo passe del furgol, pero m'apunte a lo del sopar. L'idea del Naiguer d'anar al Bar Cosa Nostra me mola. Aviseu-me quan acabeu de juar.