miércoles, 6 de mayo de 2009

Planning dels 30

a veure de forma ràpida que juga el barça, demà especifique més coses si cal.

Divendres, quan aplegueu? depenent d'això més o menys coses. Suposant que aplegueu a sopar.

Aquest el decidiu vosaltres, la gent que vote al blog. La està clar llevat alguna petita variació d'última hora.
Divendres sopar:
- A ma casa (comaruga) i estar per ací, fer alguna coseta, sortir...
- A tarragona i sortir per allí
- Anar a veure Tumbuctú + La Pegatina + + Djeila 10e amb consumició.

Dissabte:

Esmorçar
handbol platja
proves de llançament d'atletisme
Campionat olimpic de bombes i panxaes a la piscina de ca xavi
Dinar
Temps de relax i descans
Voley Platja
Pales
Dutxa (qui vulga)
Sopar a la Penya Bètica
València - Madrid
Campionat de dardos i futbolí

Diumenge
Esmorçar
petanca
Paella a una masia.

De moment açò em pire volant força Barça
decidiu que vos apeteix el divendres. besos

7 comentarios:

Barbarexuu dijo...

jo voto REUS.

Els concerts estan super bé, i sempre te fan ballar i fer el capullot!!!

Animeu-vos que són 10 euros ben pagats!!!

I no us encnteu en pujar que us coneixem, les parades que aneu fent pel camí amb les cerveses incloses... ehem ehem!!!

Ens veiem demà!!!!!

CUMPLEANYERO dijo...

Un bot més per els concerts de tumbuctu i la pegatina. O s'animen els alzirenys o la cosa es decantarà ràpidament.

Anónimo dijo...

Jo voto tambè Reus!! Té bona pinta... (si encara segueix en peu l'invitació?? jejeje...)

Di Vaio dijo...

La mamma mia, de hi ha colore!!! jo per el momento no fare ninguna votacione, per esperare al finale i decantare cap un lloc u oltro.

Bàrbara dijo...

Anónimo es diu Anna de... (no diré el nom del poble per si a cas) que de tan en tan va a la penya bètica???

Jo també voto REUS!!!! jejeejje

M'han dit que podia votar jo tb...

Núria dijo...

Jo també voto Reus!

Va que tinc ganes de veureus!!

Anónimo dijo...

va a ser que no