domingo, 5 de julio de 2009

Crida als bandolers

Hola xics, dóne per suposat que no molta gent respondrà. de totes formes vaig a anar posant propostes per fer. Si hi ha gent que s'apunta alguna perfecte.

De moment aquesta és la primera: Concerts de Viveros


9 de julio:
CHAMBAO

10 de julio:
ENRIQUE BUNBURY

13 de julio:
JOAN MANUEL SERRAT

15 de julio:
MIGUEL BOSÉ and THE CABRIOLETS

17 de julio:
AMARAL “Gato negro, dragón rojo”

21 de julio:
ANASTACIA

24 julio:
YANN TIERSEN

25 de julio:
JAMES TAYLOR

Jo d'aquestos m'apunte al del dijous 9. A veure a Chambao, l'he vist dos cops ja i la veritat és que el concert està molt bé. Tranquilet però animat, ballant, xarrant i una cervesseta. Si algú s'apunta de puta mare. Bàrbaraaaaaaaaaa ets la meva gran esperança per anar amb algú, dubte que algun bandoler s'apunte a aquest concert.

Bo, a veure si em doneu una sorpresa. Si algú s'anima algun altre, cosa que dubte, també m'apuntaria a: Bumbury, the cabriolets i Amaral. Yann tiersen no diria que no.

9 comentarios:

Carlos dijo...

I Miguel Bosé no et fa tilín?

Anónimo dijo...

Pero el 24 de Juliol no anem al hanbol platja????

Barbarexuu dijo...

Xavi! En principi, m'han dit que tinc concert el dia 10 amb la Banda (es que fa dies que no vaig a assajar i no ho sabia).
Així que al concert de Chambao dubto que hi sigui, però al de Amaral no et diria que no...

Per cert! Baixi el dia que baixi, ho faré amb tren, així que ja em diràs quin és el tren que surt de València cap a Alzira. Potser baixo el 12 o el 13 i ja em quedaria fins que pugeu per lo del Handbol platja. Podràs aguantar-me tants dies seguits?? Seràs capaç?
Ja t'informaré.

Xavieeeeeeer dijo...

Bàrbaraaaaaaaaaaaaa, que ja et veig el dia 9 ací per veure Chambao
jejejejeje

xavieeeer dijo...

BUENO BUENOOOOOOOOO!!! PRIMER CONCERT DE VIVERS.

Arreplegue a la bàrbar a l'estació a les 21 hores i d'ahí a viveros. A veure a CHAMBAO.

DIJOUS 9 DE JULIOL ""CAHMBAO""

Bàrbara i jo anem, qui vulga que s'apunte

Anónimo dijo...

Jo curre al dia seguent a les 6 que sino aniria avore la chambi

Murf dijo...

OSTIAAAAA 25 MAUROS!!!!!!! A fer la mà la chambi. Jo la sentire al carrer.

Barbarexuu dijo...

sí sí!!! osti la Mari!!! el que jo no sabia és el preu del concert...
Deu ser pq ens reben amb una copeta de cava, caviar i un bon sopar... no???? mareeeeeeee

Dissabte Teruel al torico?? o tots aneu a córrer???'

xavier dijo...

holaaaaaaaaaaaaaaaaa
Barbaraaaaaaa!!!

Com esteeeeeeeeeeeeeeeeeem!!! ja tens preparada la maletaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa