jueves, 16 de julio de 2009

Handbol Platja

Bones xics. ja tenim l'inscripció de handbol platja pagada. Mireu lo de les colxonetes per dormir. vos recorde que engunay som prou gent i faran falta unes quantes. Perfa, aneu posant ací qui té i qui no colxoneta.

UN altra cosa. He pensat que la gent que juguem posem 25 euros per incripció i compra i la gent que no juga pose 10 euros. Més o menys com sempre. Així comprem xolecs, sucs i bolleria per esmorçar, bimbo i fiambre per esmorçars i resopons. I per suposat cervesses, calimotxo, per fer aigua de valència, ron i ginebra.

Bo, ja continuem xarrant. per cert, jo compraria un parell de traques, ja direu.

Xics queda una setmana per marxar, així que aneu dient coses per no tenir els problemes d'última hora que ens caracteritzen. Penseu que anem a casa d'altres persones i volen saber com està tot de clar.

7 comentarios:

Carlos dijo...

Jo tinc una colxoneta unflable. Ficar 25 € em sembla be. Les traques també em semblen be. Una paelleta tampoc estaria mal. M'oferisc de pinxe per a fer-la.

jajajajaja dijo...

LES PELILES VALENCIANES ENVAIRAN CATALONIA!!!

PALMES PLAMES!! I SUQUET D'ANGUILA!

Murf dijo...

Jo tinc una colxo

Anónimo dijo...

perque tu ja tens un xomino valencia que oso tu series el primer en pujar, so calent.....

Anónimo dijo...

perque tu ja tens un xomino valencia que oso tu series el primer en pujar, so calent.....

Anónimo dijo...

oso = sino

oso amoroso dijo...

Palmes palmes xubidu! si no las quieres alla tu!