miércoles, 1 de julio de 2009

SETMANA DEL TEATRE

Dimecres 1
- Exercicis d'amor (el pont flotant) Casa de la cultura, 22:30

Dijous 2
- Mamà 10 (Engrata teatre) Gran teatre, 22:30
- Trifàsic (Purna tetare) Casa de la cultura, a la matinada

Divendres 3
- 10 anys Engrata (Gala celebració) Gran tetare, 20:30
- Mundo i final (Ron lalà) Gran teatre, 22:30
- Piano Piano (Carles Castillo) casa de la cultura, a la matinada

Dissabte 4
- La BandaClown (Engrata teatre) Plaça major, 19:30
- BROKERS (YLLANA) Gran teatre, 22:30
- Convocatòria de casting (Veu a dins) Casa de la cultura, a la matinada

Bo xics meus, ja sabeu com està el tema d'aquesta setmana. com ja sabeu, a la casa de la cultura és gratis, al Gran teatre valen 6 i 8 euros l'entrada. jo tinc dos entrades gratis cada dia, així que qui vulga venir amb mi. ja sap.

4 comentarios:

Vacances pagades dijo...

bONES BONES A veure xics, per qui s'apunte.

El dijous anem a sopar al lloc, desprès al gran teatre i a casa la cultura o siga, completo. de moment som Xavi, Anna "Casalla", Momo, Motxo, Pau (sopar) i possiblement Pan.

El divendres l'obra és còmica musical, amb guitarres elèctriques, percusió... jo m'apunte, qui vulga fer-me companyia ja ho sap.

El dissabte és la de YLLANA els més grans, jo vaig sí o sí, el Pau m'ha dit que també s'apunta. Ale pues.

Pan deia que ell aniria al que pugués.

Herto dijo...

Jo el divendres ja vos pegue un tok quant acave de currar a les 10 a vore on esteu sopant o reunits.
AU KKU

Barbarexuu dijo...

A veure gent... la catalana llançadora de cd's baixarà d'aquí uns dies, ja que Xavi no aguantarà massa sense les seves nenes. L'altra catalana no sap si vindrà encara pq està de gira mundial...
Ja podeu estar animant el Sant Bernat pq veig que no hi ha massa espectatives de festa... però m'heu ensenyat al llarg d'aquests 2 anys que on hi ha els bandolers hi ha festa, així que alguna cosa farem no????
NO resss que me'n vaig a fer la migdiada, que això de NO FER RES és molt cansat!!

Per cert!! Com esteu tots???

Petonetsss

neusipan dijo...

El dissabte apunteu dos més per a Yllana...