viernes, 17 de julio de 2009

Renaixement pre-handbol

Hola a tots!!

És el meu estreno al blog... gràcies Jose per la invitació!!!

A vore, la setmana que vé (el dia 23) comencen les festes del Renaixement a Tortosa city... hi ha gent que ja ho sap i que en principi s'han animat a vindre, però des d'ací faig publica la invitació i quedeu tots convidats a acostar-vos per ací abans del handbol platja.
Això sí, agrairia saber quuants veniu, si porteu colxoneta..., perquè el meu pis és petit i tinc els recursos limitats, de manera que m'hauré d'organitzar!!!!

Salutacions des de terres catalanes!!!
Vos espere a tots!

1 comentario:

Carlos dijo...

Jo en principi puje. La teua germana també. El Xavi, la Núria i la Bàrbara, també pujaven en un principi. No tinc noticies de res més. Ah, jo duria colxoneta.