domingo, 5 de julio de 2009

HANDBOL PLATJA

15è HANDOL PLATJA VILANOVA OPEN POPULAR

Arriba l´estiu i l´handbol es trasllada a la platja del Far de Vilanova i la Geltrú. El Club Esportiu Vilanova i la Geltrú ens plau convidar-vos al 15è Campionat de Catalunya d´Handbol Platja “Open Popular”. Competició per la tarda i fins la matinada, ambient fresc a pocs metres de l’aigua, i en definitiva un clima de festa que no trobareu ennloc més.
A més, aquest any amb NOVETATS!!!! Com la ZONA HABILITADA PER FER BARBACOA

Lloc: Platja del Far, “Xiringuito del Trillas” (Vilanova i la Geltrú, Garraf).
Dates: 24 i 25 de juliol de 2009.
Horari: Divendres 24 de 21:00 a 01:00 h. Dissabte 25 de 17:00 a 00:00 h.
Divendres 24 a les 20:30: REUNIÓ INFORMATIVA PER A DELEGATS DELS EQUIPS

Bo Bandolers ja tenim ací el handbol platja de Vilanova. Hem de decidir ja els que anem, per inscriure l'equip, ja que si ho fem abans, ens costa 20 eurets menys.

De moment asseguren la seva presència:
Momele
xavi
Motxo
Pau
Héctor
Murf

Falta saber les respostes de:
Carlos, Raúl, Pan, Rafa.

Així que ja podeu comentar el que vulgueu.

10 comentarios:

Herto dijo...

Paki tame be, pero per a fer els cubates i cali-motxos, que es la seua espacialitat, jjejejej

Barbarexuu dijo...

Bàrbara tb ve!! Paqui!! Ja t'ajudaré tb a fer els cubates!!
Voleu que us deixi el meu matalàs que em van regalar pel cumple??? (Xavi, el del Vinya) Però no tinc com inflar-lo...
Ja preguntaré a mons tiets si han de pujar a Calafell aquell cap de setmana, si no, podrieu dormir allí.

Petonetsssss

Carlos dijo...

Barbaraaaaaa! Tu també vas a jugar? Podries ser una bona pivot ahí en mig de la defensa rival. Què me dius?

Panorro dijo...

Segons com estiga tot per casa Neus i jo pujarem.

El català dijo...

així m'agrada collons, que s'anime açò!!! El tet Xavi va fent la seva feina per veure la millor oferta de nit i dormir.

Xavieeeeeeeer dijo...

Bo xics, ja tenim casa per dormir!!! ens faran falta algunes colxonetes, ja què llits per tots no hi han. Així que qui tingui colxoneta que vaja informant per fer comptes.

Per cert, la proposta d'enguany és dur traques per abans dels partits i portar instruments dels xinos de plàstic rotllo xaranga. El tamboret ja el tenim.

paki dijo...

jo no tinc colchoneta que ja selau carregat.. jejeje que a saber ke feu per les nits de granada...

paki dijo...

per cert, ke jo igual mapunte a juar tambe.. pero ja vorem conforme la calor i si alguna mes s'apunta..

xavieeeeeer dijo...

Pakiiiiiiiiiiiiii!!! així m'agrada que vajes informant, tant si tens com si no tens colxoneta.

Bo, si no passa res ja tenim un nou jugador a l'equip, un fixe de tots els anys.

Alex també s'apunta

Bandoler dijo...

Aquest any anem a arrasar segur, menut equipas....