lunes, 7 de abril de 2008

Més Futbol 7


Després de el partidàs de divendres en el que el resultat (4-1) no reflexa ni de conya el joc que ferem, Tancant al rival al àrea, encadenant corners, i tinguent més ocasions que ells, però menys acert; Tenim una oportunitat de tornar el colp dissabte que ve. Mateixa hora (19:30), mateix escenari (Camp de futbol de Guadassuar), mateixos rivals (Una quadrilleta desorganitzada, que no paren de discutir entre ells i que es trobaren a uns bandolers algo despistats).

Bo, jo crec que hauriem d'anar i demostrar-los que sí que sabem jugar al futbol, al menys millor que ells. I sobre tot per el comentari de si se pasava algú amb nosaltres per igualar els equips.

Tenim dos baixes: Momo i Francesco Totti

Per ara a falta de 1 setmana som: Pan, Mox, Rafa, Herto, Peu Derrick, Lluis Derrick.

Ens falten 2 al menys, així que que algú s'anime...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo li ho dire a un company meu de curro, que per el dissabte pasat li ho vaig pero tenia despedida, i me digue que lo mes segur que a este s'apunte, i per a la porteria li ho dire al meu cunyat que ell es porter de futbol i no lin ficarien ni uno.

P.D. paki diliu al teu germà.....jejejejeje

Anónimo dijo...

OOOH! El loko ve al partit del dissabte. Un més d'atac... i ja ne son 2 en total. No està mal.

A més a més es podran sentir crits com "Xurri pasa, estoy solo" o "Xurri centra!"

jejeje