viernes, 25 de abril de 2008

Nova enquesta


Xicots i xicotes tenim enquesta nova. No se m'ocurria de que fer-la però bé, alguna cosa ha eixit.
Açò està obert a les idees de cadascú, per si ne voleu penjar alguna, i si no s'aclariu me l'envieu a mi i jo la penge.

Per cert, el cumple de Xavi i momo al final que?

Un altre per cert, com convencem al momo de que se pire a viure al pis amb xavi i moxo?

Mes per certs, hui definitivament torrà en ma casa.

Ah! i un altre per cert. Demà a les 11 pille pista de frontó en algemesí. Rafa?, peu? Herto? algú? Anem josep i jo per ara.

Ale pues, a cascarla.

8 comentarios:

Carlos dijo...

Ei Pan.
Evidentment te has deixat videoconsoles, es molt difícil ficarles totes. Però te has deixat la Turbo Grafx, consola friki per excelència.

Anónimo dijo...

Eso que es lo que es? Ni idea de la turbo Grafx... Igual després fique una votació entre spectrums i similars...

Carlos dijo...

Pues tinc una a casa amb una dotzena de jocs que en el seu dia me va costar 10.000 pts tot inclós.
Els jocs eren unes tarjetes com les de credit dels bancs. Mola una posible votació d'ordinadors... Sir Clive Sinclair al poder!

Anónimo dijo...

Hola elements de les estratosferes frikals! lo de la votació de les consoles ja em pareix massa temps lliure. tindré q començar a donar la rao a certs comentaris. ostia vaig a votar! jejejejejejje.

lo del cumple està clar jose. el dia dos al festival de vilanova! a part de tu, la neus i jo m'han diq que venen el motxo, el pau, el herto, la paqui, el momo(està ahí)parla tu amb ell també i qui vulga. Després farem o el 10 o 17 lo del senderisme i to lo demàs per rematar i au!

Avui portaré a la torrà informació dels pirineus.

Anónimo dijo...

Ole ole lo del festival. Al final puja un huevo de gent. Mola

Anónimo dijo...

panorro a la torra de hui no puk, pq curre al fronto de dema tampok pq estare sobant, i sobre l'enquesta cada vega son mes rares. ALe ja ens vejem dema. AU

Anónimo dijo...

A vere Xavieeeeeeeeeeeeeer! T'estas equivocant de poble... Vols dir que el festival no és a Vila-seca???? i no a Vilanova??? Estas enganyant als teus amics... Encara us farà pujar per a tallar-vos el coll i fer una torrà d'estes. Així ningú sabrà on sou...

Anónimo dijo...

Collons, vila-seca o vilanova q més dóna. Lo important és q pujem prou penya al final així q encara serà millor. Segur q acabem fent una pandilla basurilla allí dalt que pobres els del festival. jeejjjeeje. jo em pense q serà el priner dels bandolers allí i l'últim del poble!