lunes, 7 de abril de 2008

A veure Panorro!!! Deixat ja d'enquestes maricones que al final tots descubrirem que el més gay del grup ets tu amb diferència! S'apropa una de les dates que jo sempre tinc en roig al calendari. L'aniversari del Momo i el meu ja està ahí (Momo este año no te permito que no lo celebres). Per ahí van unes propostes, si algú té alguna interessant que la diga i així podem posar les millors propostes a l'enquesta i decidir on el celebrem enguany. Per cert, si algo serà és a lo gran, ja que és l'últim aniversari dels 20. La madre mia que iaio.

Propostes actuals:

- Festival de Vila-seca (2, 3 i 4 de maig)
- Alzira i Fotogrames (9 i 10 de maig)
- Romaní i Bananas (9 i 10 de maig)
- Mediatic Festival (16 i 17 de maig)
- Warner i chueca (9 i 10 de maig)

Jo em decante més pels festivals, si teniu alguna proposta ja ho direu i farem entre el momo i jo la llista per passar-se-la al pan per l'enquesta.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Feu les propostes ràpid i pujaré la enquesta nova divendres. Jo ja tinc el meu voto clar.

Anónimo dijo...

tinc varies propostes un poc mes economiques i que no siga el paf..
1- sopar en xativa i festeta per alli.
2- sopar per gandia,brujas i falkata.