martes, 29 de abril de 2008

PONT DE MAIG I MÉS...

Xics ja tenim reservades les activitats pel pont. A l'empressa Rafting llavorsí (www.raftingllavorsi.com). Tenim dijous el barranc de l'infern (és el q vaig fer jo, així quan tornem tots em fet el mateix i podem triar un q ningú ha fet. A més, és el primer de perfeccionament, vol dir que he dit que tots heu tocat corda però no em fet encara molt) podia ser eixe o el de l'Estaron però aquest segon ja tenia una baixa en rapel de quasi 40 metres i el de l'infern està prou bé, a més, és bonic. Els altres eren massa forts per ser el primer. Bo, el descens el tenim dijous a les 14:45 hem d'estar a la base (per cert Jose aquest igual té sorpresa per tu, jo ho intentaré).
Seguim, divendres tenim elo hidrospeed a la 13:00. Hora perfecta per entrar al riu, amb bon solet.jo em faré unes cervessetes mentre.
He donat el meu número de tarja i m'han cobrat 20e per cap de senyal. He reservat per 4 (panorro, neusinha, Motxman, pau derrick).Ale pués, ja ho sabeu.

Segon tema: lo del pis ja està fet. El dia 15 de maig té q estar buit i jo fora d'ell. Així què supose q hi haurà que fer una despedida del pis o algo, per deixar-lo en condicions a la nova inquilina. jejeje.

Herto, paki i momo, vos esperem divendres pel festival i celebrar l'aniversari. Besos a tots desde València del nord.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Tu estas poc flipat... València del nord diu... jajajaj Ja t'agradaria ja...

Bueno... els que aneu a fer esports d'aventura, que vagi molt bé i no us trenqueu res.

Ens veiem algun dia pel festival!!! (a Catalunya) ehem ehem...

Carlos dijo...

Jajaja. No et feia tan radical com la Núria. Ens veiem en breu!

Anónimo dijo...

Així m'agrada una mica de pique dintre del mateix país. Aquestos catalans que mai acceptaran la realitat, una província més de valència. jejeejeejejeeje

Xics prepareu-vos. avui comencem a volar per tarraci i no parem fins diumenge

Anónimo dijo...

Una cosa és ser radical com la Núria... altra és que heu d'acceptar que Catalunya és Catalunya i el País Valencià és el País Valencià. El que passa és que és tan bonica que la voleu també per vosaltres... i TOT no pot ser!!

Suposo que ja estareu arribant a Tarragona ara...